Zobrazit minimální záznam

An exercise routine of parents and their children
dc.contributor.advisorBunc, Václav
dc.creatorRadina, Marek
dc.date.accessioned2017-06-01T07:04:45Z
dc.date.available2017-06-01T07:04:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76982
dc.description.abstractNázev: Pohybový režim rodičů a dětí Cíle: Stěžejním cílem této práce je sledování pohybového režimu rodičů a jejich dětí. V teoretické části se snažíme definovat pojem pohybový režim a vyjmenovat co nejvíce možných souvislostí a proměnných, které ho mohou ovlivňovat. V empirické části nás zajímá, jaký časový prostor v denním režimu rodičů/dětí zaujímají pohybové aktivity, jak děti a jejich vztah ke sportu ovlivňuje vztah ke sportu jejich rodičů, apod. Metody: V teoretické části práce jsem použil metodu analýzy. Tu jsem aplikoval při sběru dat a k vymezení pojmu pohybový režim a ostatních pojmů, které s ním souvisí. V empirické části bakalářské práce jsem využil metodu písemného dotazování formou dvou anket - jedné pro rodiče a druhé pro děti. Výsledky: Zjistili jsme, že zpravidla platí hypotéza "pohybově aktivní rodiče vychovávají pohybově aktivní děti". Další zjištěná fakta např. jsou: děti tráví více času realizací pohybových aktivit než jejich rodiče, velká většina rodin s dětmi provozuje kolektivní pohybové aktivity (jízda na kole, lyžování, ...) a nebo že ve sportovních rodinách nemusí vždy platit, že dítě následuje ve výběru sportovní disciplíny svého rodiče. Klíčová slova: pohybový režim, pohybová aktivita, rodiče, dětics_CZ
dc.description.abstractTitle: An exercise routine of parents and their children Objectives: The principal aim of this thesis is to observe an exercise routine of parents and their children. The theoretical part attempts to define the concept of an exercise routine, and to list the highest number of possible connections and variables which can limit it. The empirical part addresses the question of how much of parents'/children's time is occupied by physical activities, how parents and their attitude towards sport influence that of their children, and so on. Methods: The theoretical part uses the method of analysis, which is applied to data collection and to the definition of an exercise routine and of other related concepts. The empirical part of the thesis uses the method of written questioning in the form of two opinion polls−one for parents and the other for their children. Results: The thesis mostly affirmed the hypothesis that "physically-active parents raise physically-active children." Other gathered facts reflect for instance the following: children spend much time doing physical activities than their parents, a significant majority of families with children participate in collective physical activities (e.g. cycling or skiing), and a child from a sporty family does not necessarily have to follow one of their...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectpohybový režimcs_CZ
dc.subjectpohybová aktivitacs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectan exercise routineen_US
dc.subjecta physical activityen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.titlePohybový režim rodičů a dětícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-16
dc.description.departmentLaboratoř sportovní motorikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId158387
dc.title.translatedAn exercise routine of parents and their childrenen_US
dc.contributor.refereeSýkora, Karel
dc.identifier.aleph002028035
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Pohybový režim rodičů a dětí Cíle: Stěžejním cílem této práce je sledování pohybového režimu rodičů a jejich dětí. V teoretické části se snažíme definovat pojem pohybový režim a vyjmenovat co nejvíce možných souvislostí a proměnných, které ho mohou ovlivňovat. V empirické části nás zajímá, jaký časový prostor v denním režimu rodičů/dětí zaujímají pohybové aktivity, jak děti a jejich vztah ke sportu ovlivňuje vztah ke sportu jejich rodičů, apod. Metody: V teoretické části práce jsem použil metodu analýzy. Tu jsem aplikoval při sběru dat a k vymezení pojmu pohybový režim a ostatních pojmů, které s ním souvisí. V empirické části bakalářské práce jsem využil metodu písemného dotazování formou dvou anket - jedné pro rodiče a druhé pro děti. Výsledky: Zjistili jsme, že zpravidla platí hypotéza "pohybově aktivní rodiče vychovávají pohybově aktivní děti". Další zjištěná fakta např. jsou: děti tráví více času realizací pohybových aktivit než jejich rodiče, velká většina rodin s dětmi provozuje kolektivní pohybové aktivity (jízda na kole, lyžování, ...) a nebo že ve sportovních rodinách nemusí vždy platit, že dítě následuje ve výběru sportovní disciplíny svého rodiče. Klíčová slova: pohybový režim, pohybová aktivita, rodiče, dětics_CZ
uk.abstract.enTitle: An exercise routine of parents and their children Objectives: The principal aim of this thesis is to observe an exercise routine of parents and their children. The theoretical part attempts to define the concept of an exercise routine, and to list the highest number of possible connections and variables which can limit it. The empirical part addresses the question of how much of parents'/children's time is occupied by physical activities, how parents and their attitude towards sport influence that of their children, and so on. Methods: The theoretical part uses the method of analysis, which is applied to data collection and to the definition of an exercise routine and of other related concepts. The empirical part of the thesis uses the method of written questioning in the form of two opinion polls−one for parents and the other for their children. Results: The thesis mostly affirmed the hypothesis that "physically-active parents raise physically-active children." Other gathered facts reflect for instance the following: children spend much time doing physical activities than their parents, a significant majority of families with children participate in collective physical activities (e.g. cycling or skiing), and a child from a sporty family does not necessarily have to follow one of their...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020280350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV