Zobrazit minimální záznam

The Creation and Implementation of a School Education Programme in Practice
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorChalupník, Milan
dc.date.accessioned2017-03-30T16:51:25Z
dc.date.available2017-03-30T16:51:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7646
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách v ČR. Vzhledem k tomu, že se jedná o činnost, kterou si školské subjekty dosud nemohly vyzkoušet a dostupnost výsledků pilotních škol není optimální, snaží se tato práce poskytnout základní informace důležité pro zahájení systematické činnosti na vzniku školního kurikulárního dokumentu. Zpřehledňuje souvztažnosti ŠVP a aktuálních legislativních norem v právním systému ČR a nabízí prostředky pro motivaci účastníků tvorby uvedeného dokumentu. Významnou součástí práce je i výzkum, jehož cílem bylo posoudit faktory ovlivňující proces vytváření ŠVP na základních školách a to i z hlediska jejich rozdílností na školách s počtem do 200 žáků a nad 200 žáků. Výsledky šetření potvrzují, že mezi malými a velkými školami existují rozdíly v některých skutečnostech, které pak mohou ovlivnit vývoj procesu tvorby ŠVP a mít tak zásadní vliv na jeho výslednou podobu z hlediska kvalitativního posouzení a především funkčnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThis final bachelor thesis deals with problems of creation process of school education programs in primary schools in Czech Republic. Since it is an activity that school subjects could not have experienced so far and since the availability of pilot schools outcomes is not optimal, this thesis aims to provide basic information file that is important for start of systematic work on creation of school curriculum document. It systematizes correlation between School Education Program and actual legal rules of Czech legal system and offers instruments for motivation of participants making this document. The important part of the thesis is also research. The aim of this research was to judge factors that have influence on creation process of School Education Program in primary schools and also in terms of their difference in schools of number of students bellow 200 and over 200 pupils. The results of this research confirm that there are differences in some facts between small and large schools. These differences can subsequently influence the progress of creation process of School Education Program and thus could have essential influence on its final form in terms of qualitative judgement and above all in terms of its function.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTvorba a zavádění ŠVP do praxecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-19
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21483
dc.title.translatedThe Creation and Implementation of a School Education Programme in Practiceen_US
dc.contributor.refereeSlavíková, Lenka
dc.identifier.aleph001224304
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách v ČR. Vzhledem k tomu, že se jedná o činnost, kterou si školské subjekty dosud nemohly vyzkoušet a dostupnost výsledků pilotních škol není optimální, snaží se tato práce poskytnout základní informace důležité pro zahájení systematické činnosti na vzniku školního kurikulárního dokumentu. Zpřehledňuje souvztažnosti ŠVP a aktuálních legislativních norem v právním systému ČR a nabízí prostředky pro motivaci účastníků tvorby uvedeného dokumentu. Významnou součástí práce je i výzkum, jehož cílem bylo posoudit faktory ovlivňující proces vytváření ŠVP na základních školách a to i z hlediska jejich rozdílností na školách s počtem do 200 žáků a nad 200 žáků. Výsledky šetření potvrzují, že mezi malými a velkými školami existují rozdíly v některých skutečnostech, které pak mohou ovlivnit vývoj procesu tvorby ŠVP a mít tak zásadní vliv na jeho výslednou podobu z hlediska kvalitativního posouzení a především funkčnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThis final bachelor thesis deals with problems of creation process of school education programs in primary schools in Czech Republic. Since it is an activity that school subjects could not have experienced so far and since the availability of pilot schools outcomes is not optimal, this thesis aims to provide basic information file that is important for start of systematic work on creation of school curriculum document. It systematizes correlation between School Education Program and actual legal rules of Czech legal system and offers instruments for motivation of participants making this document. The important part of the thesis is also research. The aim of this research was to judge factors that have influence on creation process of School Education Program in primary schools and also in terms of their difference in schools of number of students bellow 200 and over 200 pupils. The results of this research confirm that there are differences in some facts between small and large schools. These differences can subsequently influence the progress of creation process of School Education Program and thus could have essential influence on its final form in terms of qualitative judgement and above all in terms of its function.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012243040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV