Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Marketing Research of customer satisfation of Sport club Holmes Place Premium Karlin
bachelor thesis (NOT DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76295Identifiers
Study Information System: 166168
Collections
- Kvalifikační práce [8763]
Author
Advisor
Referee
Holánek, Michal
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
19. 5. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
Marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, SC Holmes Place Premium KarlinKeywords (English)
Marketing research, customer satisfaction, SC Holmes Place Premium KarlinNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Title: Marketing Research of custumer satisfaction of Sport club Holmes Place PremiumKarlin Objectives: Thesis "Marketing Research of Customer satisfaction in Holmes Place Premium Karlin "aim is to determine customer satisfaction with products. Methods: The thesis is partly based on theory related with given theme and on the base of theoretic knowledge I am using marketing research based on questionnaire survey method as a useful tool for satisfaction recognition. Results: The results of the survey questions are presented through diagramms. On base of results there are made conclusions with suggestions for possible improvement. Keywords: Marketing research of custumer satisfaction SC Holmes Place Premium Karlin