Zobrazit minimální záznam

Comparison of personal brands perception - the case of party leaders ODS and TOP 09
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorKolder, Tomáš
dc.date.accessioned2020-08-27T10:54:35Z
dc.date.available2020-08-27T10:54:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75853
dc.description.abstractThis master's thesis focuses on the concept of branding in politics. The main aim of this piece of work is comparison of perception of brand personality. In this case, the party leader Petr Fiala by ODS and Karel Schwarzenberg by TOP 09, have been chosen for this research. The brand value was assessed by procedures which were suggested by K. L. Keller. The OCEAN concept, created by Gerard Saucier, was used for brand personality research, which is the main pillar of this thesis. The sample of 212 students of political science and economics took part in the above mentioned research.en_US
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. V této práci byly měřeny hodnoty značky skrz postupy, které navrhl K. L. Keller a pro výzkum osobnostní značky byl použit koncept OCEAN Gerarda Sauciera, který tvoří hlavní pilíř této práce. Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů těchto stran bylo zkoumáno na vzorku 212 studentů politologie a ekonomie.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectpolitical brandingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand personalityen_US
dc.subjectOCEAN concepten_US
dc.subjectODSen_US
dc.subjectTOP 09en_US
dc.subjectPetr Fialaen_US
dc.subjectKarel Schwarzenbergen_US
dc.subjectBrandingcs_CZ
dc.subjectpolitický brandingcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectosobnostní značkacs_CZ
dc.subjectkoncept OCEANcs_CZ
dc.subjectODScs_CZ
dc.subjectTOP 09cs_CZ
dc.subjectPetr Fialacs_CZ
dc.subjectKarel Schwarzenbergcs_CZ
dc.titleSrovnání vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId166378
dc.title.translatedComparison of personal brands perception - the case of party leaders ODS and TOP 09en_US
dc.contributor.refereePerottino, Michel
dc.identifier.aleph002093476
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Scienceen_US
thesis.degree.disciplinePolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitical Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Scienceen_US
uk.degree-program.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. V této práci byly měřeny hodnoty značky skrz postupy, které navrhl K. L. Keller a pro výzkum osobnostní značky byl použit koncept OCEAN Gerarda Sauciera, který tvoří hlavní pilíř této práce. Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů těchto stran bylo zkoumáno na vzorku 212 studentů politologie a ekonomie.cs_CZ
uk.abstract.enThis master's thesis focuses on the concept of branding in politics. The main aim of this piece of work is comparison of perception of brand personality. In this case, the party leader Petr Fiala by ODS and Karel Schwarzenberg by TOP 09, have been chosen for this research. The brand value was assessed by procedures which were suggested by K. L. Keller. The OCEAN concept, created by Gerard Saucier, was used for brand personality research, which is the main pillar of this thesis. The sample of 212 students of political science and economics took part in the above mentioned research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020934760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV