dc.contributor.advisor | Dvořák, Filip | |
dc.creator | Baláž, Tibor | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T02:36:05Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T02:36:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/75737 | |
dc.description.abstract | Strategické hry jsou oblastí digitální zábavy, která vždy lákala velké publikum jak hráčů, tak výzkumníků, zda-li to už bylo kvůli modelování vojenských strategií, ekonomických principů nebo automatizovaného rozhodování a umělé inteligence. Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření prostředí, které nabízý možnost efektivního prototypování strategických her s vysokým stupněm abstrakce. Teoretická část práce definuje co je strategická hra, podává úvod do herních enginů a popisuje nový jazyk pro definování strategických her. Praktická část popisuje jak je jazyk interpretovaný do herního enginu a jak pod jeho vlivem probíhá hra. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Strategy games are a field of digital entertainment that has always attracted large audiences of players and researchers - be it for modeling military strategy, economical principles or automated decision making and artificial intelligence. The thesis is focused on developing an environment that allows to efficiently prototype strategic games with a high level of abstraction. The theoretical part of the thesis defines what is a strategy game, gives introduction into the game engines and describes a new language used for defining the games. The practical part describes how is the language interpreted into the game engine and how the execution of the game proceeds. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | strategické hry | cs_CZ |
dc.subject | gramatiky | cs_CZ |
dc.subject | ANTLR | cs_CZ |
dc.subject | Unity | cs_CZ |
dc.subject | strategic games | en_US |
dc.subject | grammars | en_US |
dc.subject | ANTLR | en_US |
dc.subject | Unity | en_US |
dc.title | Generic Realtime Strategies | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-07 | |
dc.description.department | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
dc.description.department | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 167539 | |
dc.title.translated | Generické realtime strategie | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Černý, Martin | |
dc.identifier.aleph | 002025518 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Strategické hry jsou oblastí digitální zábavy, která vždy lákala velké publikum jak hráčů, tak výzkumníků, zda-li to už bylo kvůli modelování vojenských strategií, ekonomických principů nebo automatizovaného rozhodování a umělé inteligence. Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření prostředí, které nabízý možnost efektivního prototypování strategických her s vysokým stupněm abstrakce. Teoretická část práce definuje co je strategická hra, podává úvod do herních enginů a popisuje nový jazyk pro definování strategických her. Praktická část popisuje jak je jazyk interpretovaný do herního enginu a jak pod jeho vlivem probíhá hra. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Strategy games are a field of digital entertainment that has always attracted large audiences of players and researchers - be it for modeling military strategy, economical principles or automated decision making and artificial intelligence. The thesis is focused on developing an environment that allows to efficiently prototype strategic games with a high level of abstraction. The theoretical part of the thesis defines what is a strategy game, gives introduction into the game engines and describes a new language used for defining the games. The practical part describes how is the language interpreted into the game engine and how the execution of the game proceeds. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020255180106986 | |