Zobrazit minimální záznam

Rebranding communication using PR tools on the example of ŠkoFIN company
dc.contributor.advisorŠoltys, Otakar
dc.creatorPiškulová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-05-31T23:27:46Z
dc.date.available2017-05-31T23:27:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74831
dc.description.abstractPráce si klade za cíl popsat proces rebrandingu společnosti ŠkoFIN (dnes Volkswagen Financial Services) a především jeho komunikace prostřednictvím nástrojů PR. Společnost ŠkoFIN na českém trhu působila od roku 1992 a po 23 letech se rozhodla ke kompletnímu rebrandingu firmy. Změnil se nejen název, ale také logo a firemní barvy. Práce zkoumá užité PR nástroje, zasazuje je do kontextu marketingové kampaně a analyzuje jimi generované mediální výstupy. Dále se věnuje analýze mínění veřejnosti prostřednictvím využití dotazníkového průzkumu. Diplomová práce analyzuje mediální výstupy a způsob vnímání rebrandingu společnosti ŠkoFIN veřejností.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims to describe the process of rebranding SkoFIN (Volkswagen Financial Services) and especially its communication through PR tools. ŠkoFIN was present at the Czech market since 1992 and after 23 years decided for a complete rebranding of the company. It changed not only the name but also the logo and corporate colors. The thesis analyzes used PR tools, puts them in the context of marketing campaigns and deals with generated media articles. It also contains the analysis of public opinion using a questionnaire survey. This thesis focuses on the analysis of media articles and a way of perceiving the changes by public.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectRebrandingcs_CZ
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectŠkoFINcs_CZ
dc.subjectVolkswagen Financial servicescs_CZ
dc.subjectRebrandingen_US
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectMédiaen_US
dc.subjectŠkoFINen_US
dc.subjectVolkswagen Financial servicesen_US
dc.titleKomunikace rebrandingu za pomoci PR nástrojů na příkladu firmy ŠkoFincs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-27
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId167290
dc.title.translatedRebranding communication using PR tools on the example of ŠkoFIN companyen_US
dc.contributor.refereeHrabánková, Markéta
dc.identifier.aleph002094394
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce si klade za cíl popsat proces rebrandingu společnosti ŠkoFIN (dnes Volkswagen Financial Services) a především jeho komunikace prostřednictvím nástrojů PR. Společnost ŠkoFIN na českém trhu působila od roku 1992 a po 23 letech se rozhodla ke kompletnímu rebrandingu firmy. Změnil se nejen název, ale také logo a firemní barvy. Práce zkoumá užité PR nástroje, zasazuje je do kontextu marketingové kampaně a analyzuje jimi generované mediální výstupy. Dále se věnuje analýze mínění veřejnosti prostřednictvím využití dotazníkového průzkumu. Diplomová práce analyzuje mediální výstupy a způsob vnímání rebrandingu společnosti ŠkoFIN veřejností.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims to describe the process of rebranding SkoFIN (Volkswagen Financial Services) and especially its communication through PR tools. ŠkoFIN was present at the Czech market since 1992 and after 23 years decided for a complete rebranding of the company. It changed not only the name but also the logo and corporate colors. The thesis analyzes used PR tools, puts them in the context of marketing campaigns and deals with generated media articles. It also contains the analysis of public opinion using a questionnaire survey. This thesis focuses on the analysis of media articles and a way of perceiving the changes by public.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020943940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV