Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Marketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academy
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74609Identifikátory
SIS: 164483
Kolekce
- Kvalifikační práce [8246]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masážeKlíčová slova (anglicky)
educational services, sport services, questionnaire construction, marketing mix, massagesNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Title: Marketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academy. Objectives: The main goal of this thesis is to acquire the valuation of massage school courses and services in DexterAcademy from the absolvents of these courses. The valuation is acquired by the research of absolvents' satisfaction, which is one of the main goals of this thesis. Another goal is to present, based on the obtained information DexterAcademy suggestion that might lead to the improvement of massage school courses and services. Methods: Marketing research based on the method of written survey has been used to investigate the absolvents' satisfaction. The sampling unit is made of the absolvents of massage school courses, who were chosen at availability in time of data collection. Results: The survey evaluation has shown some deficiencies in DexterAcademy. Consequently, steps to abolish these deficiencies were designed and if followed, the absolvents' satisfaction should be improved. Keywords: educational services, sport services, questionnaire construction, marketing mix, massages