Show simple item record

Marketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academy
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorSvobodová, Barbora
dc.date.accessioned2017-05-31T22:39:51Z
dc.date.available2017-05-31T22:39:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74609
dc.description.abstractNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masážecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academy. Objectives: The main goal of this thesis is to acquire the valuation of massage school courses and services in DexterAcademy from the absolvents of these courses. The valuation is acquired by the research of absolvents' satisfaction, which is one of the main goals of this thesis. Another goal is to present, based on the obtained information DexterAcademy suggestion that might lead to the improvement of massage school courses and services. Methods: Marketing research based on the method of written survey has been used to investigate the absolvents' satisfaction. The sampling unit is made of the absolvents of massage school courses, who were chosen at availability in time of data collection. Results: The survey evaluation has shown some deficiencies in DexterAcademy. Consequently, steps to abolish these deficiencies were designed and if followed, the absolvents' satisfaction should be improved. Keywords: educational services, sport services, questionnaire construction, marketing mix, massagesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectvzdělávací službycs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectmarketingový mix služebcs_CZ
dc.subjectmasážecs_CZ
dc.subjecteducational servicesen_US
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectquestionnaire constructionen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmassagesen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId164483
dc.title.translatedMarketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academyen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masážecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of massage course absolvents' satisfaction in Dexter Academy. Objectives: The main goal of this thesis is to acquire the valuation of massage school courses and services in DexterAcademy from the absolvents of these courses. The valuation is acquired by the research of absolvents' satisfaction, which is one of the main goals of this thesis. Another goal is to present, based on the obtained information DexterAcademy suggestion that might lead to the improvement of massage school courses and services. Methods: Marketing research based on the method of written survey has been used to investigate the absolvents' satisfaction. The sampling unit is made of the absolvents of massage school courses, who were chosen at availability in time of data collection. Results: The survey evaluation has shown some deficiencies in DexterAcademy. Consequently, steps to abolish these deficiencies were designed and if followed, the absolvents' satisfaction should be improved. Keywords: educational services, sport services, questionnaire construction, marketing mix, massagesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV