Zobrazit minimální záznam

Ochota platit za mobilní internet v České republice
dc.contributor.advisorPolák, Petr
dc.creatorDoskočilová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-31T20:26:02Z
dc.date.available2017-05-31T20:26:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74019
dc.description.abstractOchota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.cs_CZ
dc.description.abstractWillingness to pay for mobile internet in the Czech Republic Abstract The main focus of this thesis is to examine consumers' willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic. The data for the estimation were collected via a self-developed online questionnaire. Using the logit model, the factors, which significantly influences the WTP, were identified. These include: the ownership of a smartphone, perceived importance of availability of the internet connection, having a monthly mobile tariff and the way of using mobile applications. Additionally, the price, that the consumers' would be willing to pay for their ideal tariff, is examined and it is shown, that the level of education has a significant negative effect on this price.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectochota platitcs_CZ
dc.subjectmobilní internetcs_CZ
dc.subjectpreference spotřebitelecs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectWTPen_US
dc.subjectmobile interneten_US
dc.subjectconsumer preferencesen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.titleWillingness to pay for mobile internet in the Czech Republicen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-06
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId165763
dc.title.translatedOchota platit za mobilní internet v České republicecs_CZ
dc.contributor.refereeLuňáčková, Petra
dc.identifier.aleph002102043
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csOchota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.cs_CZ
uk.abstract.enWillingness to pay for mobile internet in the Czech Republic Abstract The main focus of this thesis is to examine consumers' willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic. The data for the estimation were collected via a self-developed online questionnaire. Using the logit model, the factors, which significantly influences the WTP, were identified. These include: the ownership of a smartphone, perceived importance of availability of the internet connection, having a monthly mobile tariff and the way of using mobile applications. Additionally, the price, that the consumers' would be willing to pay for their ideal tariff, is examined and it is shown, that the level of education has a significant negative effect on this price.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021020430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV