Zobrazit minimální záznam

The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinare in 2015
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorKlčová, Alena Daniela
dc.date.accessioned2017-05-27T17:50:00Z
dc.date.available2017-05-27T17:50:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71971
dc.description.abstractBakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinale in 2015" deals with the communication activitie's choices in cultural sphere concretely on the example of the film festival Berlinale. Thanks to the analysis of communication activities of Berlinale 2015 a reader is shown the substance of communication and marketing mix and why these activities are so important for the communication with the general public. Theoretical part of the thesis describes Berlinale's history and characteristics, which is the key core for both the present and the future communication. It describes the influence of the festival on cultural sphere trends. Moreover, it focuses on the meaning of art marketing and film marketing for film festivals and on which principles these branches stand and how or why are these substential for film festivals. Next part of my bachelor thesis is dedicated to marketing mix and the sole comunnication activities of the 65th Berlinale not only in theory, but also practically. Bachelor thesis contains the SWOT analysis of the film festival and it also marginally focuses on the impact that Berlinale has on Berlin's tourism, which is nonetheless sometimes disregarded and overlooked despite it's relevance. In the conclusion the thesis contains the evaluation of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFilmcs_CZ
dc.subjectfestivalcs_CZ
dc.subjectBerlinalecs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační aktivitycs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectart marketingcs_CZ
dc.subjectfilmový marketingcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectFilmen_US
dc.subjectfestivalen_US
dc.subjectBerlinaleen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcommunication activitiesen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectart marketingen_US
dc.subjectfilm marketingen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleAnalýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151931
dc.title.translatedThe Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinare in 2015en_US
dc.contributor.refereePilati, Miroslava
dc.identifier.aleph002006870
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinale in 2015" deals with the communication activitie's choices in cultural sphere concretely on the example of the film festival Berlinale. Thanks to the analysis of communication activities of Berlinale 2015 a reader is shown the substance of communication and marketing mix and why these activities are so important for the communication with the general public. Theoretical part of the thesis describes Berlinale's history and characteristics, which is the key core for both the present and the future communication. It describes the influence of the festival on cultural sphere trends. Moreover, it focuses on the meaning of art marketing and film marketing for film festivals and on which principles these branches stand and how or why are these substential for film festivals. Next part of my bachelor thesis is dedicated to marketing mix and the sole comunnication activities of the 65th Berlinale not only in theory, but also practically. Bachelor thesis contains the SWOT analysis of the film festival and it also marginally focuses on the impact that Berlinale has on Berlin's tourism, which is nonetheless sometimes disregarded and overlooked despite it's relevance. In the conclusion the thesis contains the evaluation of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV