dc.contributor.advisor | Šisler, Vít | |
dc.creator | Hübnerová, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2020-08-27T14:31:13Z | |
dc.date.available | 2020-08-27T14:31:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/71770 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the method of using computer simulations in education, with a focus on medicine. It also presents possible usage of computer simulations in other fields. The thesis presents possible usage of computer simulation to support the education, analyses of effective approaches and possible barriers that may arise during the implementation. Practical research is based on qualitative analysis of current situation of using simulations at medical faculties in the Czech republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Medical teaching | en_US |
dc.subject | game-based learning | en_US |
dc.subject | learning games | en_US |
dc.subject | serious games | en_US |
dc.subject | computer games | en_US |
dc.subject | edutainment | en_US |
dc.subject | simulation | en_US |
dc.subject | simulation games | en_US |
dc.subject | effectivity | en_US |
dc.subject | learning theory | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | pedagogy | en_US |
dc.subject | cognitivism | en_US |
dc.subject | experiental learning | en_US |
dc.subject | interactive scenarios | en_US |
dc.subject | behaviourism | en_US |
dc.subject | humanism | en_US |
dc.subject | barriers | en_US |
dc.subject | simulator | en_US |
dc.subject | mannequin | en_US |
dc.subject | qualitative research | en_US |
dc.subject | Výukové simulace | cs_CZ |
dc.subject | výuka medicíny | cs_CZ |
dc.subject | výukové hry | cs_CZ |
dc.subject | seriózní hry | cs_CZ |
dc.subject | počítačové hry | cs_CZ |
dc.subject | edutainment | cs_CZ |
dc.subject | simulace | cs_CZ |
dc.subject | simulační hry | cs_CZ |
dc.subject | efektivita | cs_CZ |
dc.subject | teorie učení | cs_CZ |
dc.subject | výuka | cs_CZ |
dc.subject | pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | kognitivismus | cs_CZ |
dc.subject | zkušenostní učení | cs_CZ |
dc.subject | behaviorismus | cs_CZ |
dc.subject | humanismus | cs_CZ |
dc.subject | konstruktivismus | cs_CZ |
dc.subject | bariéry | cs_CZ |
dc.subject | medicína | cs_CZ |
dc.subject | simulátor | cs_CZ |
dc.subject | figurína | cs_CZ |
dc.subject | interaktivní scénář | cs_CZ |
dc.subject | algoritmus | cs_CZ |
dc.subject | analýza | cs_CZ |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cs_CZ |
dc.title | Využívání počítačových simulací ve výuce medicíny | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-15 | |
dc.description.department | Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 106927 | |
dc.title.translated | Use of computer simulations in medical education | en_US |
dc.contributor.referee | Slussareff, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 001853234 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information and Library Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis deals with the method of using computer simulations in education, with a focus on medicine. It also presents possible usage of computer simulations in other fields. The thesis presents possible usage of computer simulation to support the education, analyses of effective approaches and possible barriers that may arise during the implementation. Practical research is based on qualitative analysis of current situation of using simulations at medical faculties in the Czech republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018532340106986 | |