Zobrazit minimální záznam

Use of computer simulations in medical education
dc.contributor.advisorŠisler, Vít
dc.creatorHübnerová, Iveta
dc.date.accessioned2020-08-27T14:31:13Z
dc.date.available2020-08-27T14:31:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71770
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the method of using computer simulations in education, with a focus on medicine. It also presents possible usage of computer simulations in other fields. The thesis presents possible usage of computer simulation to support the education, analyses of effective approaches and possible barriers that may arise during the implementation. Practical research is based on qualitative analysis of current situation of using simulations at medical faculties in the Czech republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMedical teachingen_US
dc.subjectgame-based learningen_US
dc.subjectlearning gamesen_US
dc.subjectserious gamesen_US
dc.subjectcomputer gamesen_US
dc.subjectedutainmenten_US
dc.subjectsimulationen_US
dc.subjectsimulation gamesen_US
dc.subjecteffectivityen_US
dc.subjectlearning theoryen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpedagogyen_US
dc.subjectcognitivismen_US
dc.subjectexperiental learningen_US
dc.subjectinteractive scenariosen_US
dc.subjectbehaviourismen_US
dc.subjecthumanismen_US
dc.subjectbarriersen_US
dc.subjectsimulatoren_US
dc.subjectmannequinen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectVýukové simulacecs_CZ
dc.subjectvýuka medicínycs_CZ
dc.subjectvýukové hrycs_CZ
dc.subjectseriózní hrycs_CZ
dc.subjectpočítačové hrycs_CZ
dc.subjectedutainmentcs_CZ
dc.subjectsimulacecs_CZ
dc.subjectsimulační hrycs_CZ
dc.subjectefektivitacs_CZ
dc.subjectteorie učenícs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectpedagogikacs_CZ
dc.subjectkognitivismuscs_CZ
dc.subjectzkušenostní učenícs_CZ
dc.subjectbehaviorismuscs_CZ
dc.subjecthumanismuscs_CZ
dc.subjectkonstruktivismuscs_CZ
dc.subjectbariérycs_CZ
dc.subjectmedicínacs_CZ
dc.subjectsimulátorcs_CZ
dc.subjectfigurínacs_CZ
dc.subjectinteraktivní scénářcs_CZ
dc.subjectalgoritmuscs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titleVyužívání počítačových simulací ve výuce medicínycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-15
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId106927
dc.title.translatedUse of computer simulations in medical educationen_US
dc.contributor.refereeSlussareff, Michaela
dc.identifier.aleph001853234
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the method of using computer simulations in education, with a focus on medicine. It also presents possible usage of computer simulations in other fields. The thesis presents possible usage of computer simulation to support the education, analyses of effective approaches and possible barriers that may arise during the implementation. Practical research is based on qualitative analysis of current situation of using simulations at medical faculties in the Czech republic. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990018532340106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV