Show simple item record

Modern Campaigning in K.Schwarzenberg's presidential campaign - Fundraising, Volunteering, Endorsement
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorŠindelář, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-27T14:52:53Z
dc.date.available2017-05-27T14:52:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71007
dc.description.abstractBakalářská práce "Moderní metody politické komunikace v prezidentské kampani K. Schwarzenberga: Fundraising, dobrovolnictví, endorsement" se zaměřuje na specifické metody ve volebních kampaních. V první části jsou fundraising, dobrovolnictví a endorsement definovány v kontextu politické komunikace a marketingu. Dále jsou popsány důvody k jejich využití a způsoby jejich exekuce a následné komunikace. Na konci první části práce stručně shrnuje jejich dosavadní aplikaci v prostředí českých volebních kampaní. V hlavní části práce jsou s využitím primárních a sekundárních zdrojů jednotlivě analyzovány metody fundraisingu, dobrovolnictví a endorsementu v prezidentské kampani Karla Schwarzenberga z přelomu let 2012 a 2013. V oblasti fundraisingu práce analyzuje způsob komunikace a složení finančních darů z hlediska jejich výše. Dále zkoumá, zda došlo k posunu k popsané praxi ze Spojených států. Z hlediska dobrovolnictví se práce zabývá především akvizicí dobrovolníků a individuálních podporovatelů, interní komunikací a komunikací dobrovolníků s voliči. Zároveň práce předkládá důvody, které vedly k plošnému využití endorsementu v kampani Karla Schwarzenberga.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Modern campaigning in K. Schwarzenberg's presidential campaign: Fundraising, volunteering, endorsement" focuses on specific methods in election campaigns. In the first part it describes fundraising, volunteering and endorsement in context of political communication and marketing. It also mentions reasons for their usage and possible ways of execution and communication. The brief summarization of application of these methods in Czech campaigns is at the end of the first part. The main part of this thesis describes and analyses fundraising, volunteering and endorsement in Karel Schwarzenberg's 2012/2013 presidential campaign using primary and secondary sources. In terms of fundraising the thesis analyses its communication and amount of donations, furthermore, it describes whether practice from the USA was applied. Moreover, the thesis deals with the acquisition of volunteers and individual supporters, also mentioning the internal communication and volunteer communication with voters in the Schwarzenberg's campaign. Potential reasons for emphasis on endorsement are mentioned at the end.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFundraisingcs_CZ
dc.subjectdobrovolnictvícs_CZ
dc.subjectendorsementcs_CZ
dc.subjectpodpora osobnostícs_CZ
dc.subjectKarel Schwarzenbergcs_CZ
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectpřímá volba prezidentacs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectFundraisingen_US
dc.subjectvolunteeringen_US
dc.subjectendorsementen_US
dc.subjectKarel Schwarzenbergen_US
dc.subjectelection campaignen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectdirect presidential electionen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.titleModerní metody politické komunikace v prezidentské kampani K.Schwarzenberga: fundraising, dobrovolnictví, endorsementcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138970
dc.title.translatedModern Campaigning in K.Schwarzenberg's presidential campaign - Fundraising, Volunteering, Endorsementen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001783768
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Moderní metody politické komunikace v prezidentské kampani K. Schwarzenberga: Fundraising, dobrovolnictví, endorsement" se zaměřuje na specifické metody ve volebních kampaních. V první části jsou fundraising, dobrovolnictví a endorsement definovány v kontextu politické komunikace a marketingu. Dále jsou popsány důvody k jejich využití a způsoby jejich exekuce a následné komunikace. Na konci první části práce stručně shrnuje jejich dosavadní aplikaci v prostředí českých volebních kampaní. V hlavní části práce jsou s využitím primárních a sekundárních zdrojů jednotlivě analyzovány metody fundraisingu, dobrovolnictví a endorsementu v prezidentské kampani Karla Schwarzenberga z přelomu let 2012 a 2013. V oblasti fundraisingu práce analyzuje způsob komunikace a složení finančních darů z hlediska jejich výše. Dále zkoumá, zda došlo k posunu k popsané praxi ze Spojených států. Z hlediska dobrovolnictví se práce zabývá především akvizicí dobrovolníků a individuálních podporovatelů, interní komunikací a komunikací dobrovolníků s voliči. Zároveň práce předkládá důvody, které vedly k plošnému využití endorsementu v kampani Karla Schwarzenberga.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis "Modern campaigning in K. Schwarzenberg's presidential campaign: Fundraising, volunteering, endorsement" focuses on specific methods in election campaigns. In the first part it describes fundraising, volunteering and endorsement in context of political communication and marketing. It also mentions reasons for their usage and possible ways of execution and communication. The brief summarization of application of these methods in Czech campaigns is at the end of the first part. The main part of this thesis describes and analyses fundraising, volunteering and endorsement in Karel Schwarzenberg's 2012/2013 presidential campaign using primary and secondary sources. In terms of fundraising the thesis analyses its communication and amount of donations, furthermore, it describes whether practice from the USA was applied. Moreover, the thesis deals with the acquisition of volunteers and individual supporters, also mentioning the internal communication and volunteer communication with voters in the Schwarzenberg's campaign. Potential reasons for emphasis on endorsement are mentioned at the end.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV