Zobrazit minimální záznam

Communication Activities of Company Berliner Stadtreinigung in Years 2010-2011. Case Study with Regard to Perception of Brand Pražské služby
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorKotvová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-27T14:44:31Z
dc.date.available2017-05-27T14:44:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70961
dc.description.abstractPráce se zabývá případovou studií popelářské společnosti Berliner Stadtreinigung, jejíž unikátní komunikační kampaň přepsala novodobé dějiny německé marketingové komunikace. V první kapitole práce popisuje charakteristické rysy této dlouhodobé kampaně, jakožto i jejich historický vývoj a integraci do komplexní reklamní, mediální i kreativní strategie. Pro verifikaci prezentované efektivity kampaně autorka ve druhé kapitole provádí vlastní dotazníkové šetření, zkoumající znalost a vnímání značky BSR i jejích komunikačních aktivit. Sekundárním cílem tohoto šetření je situační komparace s českým trhem, resp. se společností Pražské služby. I její vybrané komunikační aktivity jsou v práci, potažmo v její třetí kapitole, představeny a zhodnoceny. Na závěr dochází k doporučením, jež by mohly optimalizovat stávající komunikaci Pražských služeb a napomoci tak její vyšší efektivitě.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the case study of Berlin's public cleansing company Berliner Stadtreinigung which communication campaign has changed the modern history of German marketing communication. The first chapter describes characteristic features of this long-term campaign as well as its historical development and integration into the complete advertising, medial and creative strategies. To verify the declared effectiveness of the campaign the author carries out an own survey presented in the second chapter, It examines the knowledge and perception of both BSR's brand and communication activities. The secondary goal of the survey is a situational comparison with the Czech market, resp. the company Pražské služby. Its selected communication activities are introduced and evaluated it the third chapter, too. Finally, the thesis comes up with recommendations how to improve the existing communication of Pražské služby in order to maximize its effectiveness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBerlíncs_CZ
dc.subjectPrahacs_CZ
dc.subjectpopelářics_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectvnímánícs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectpřípadovács_CZ
dc.subjectstudiecs_CZ
dc.subjecthříčkycs_CZ
dc.subjectBerlinen_US
dc.subjectPragueen_US
dc.subjectdustmenen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectperceptionen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcaseen_US
dc.subjectstudyen_US
dc.subjectplayen_US
dc.titleKomunikační aktivity společnosti Berliner Stadtreinigung v letech 2010-2011: případová studie s ohledem na vnímání značky Pražské službycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138847
dc.title.translatedCommunication Activities of Company Berliner Stadtreinigung in Years 2010-2011. Case Study with Regard to Perception of Brand Pražské službyen_US
dc.contributor.refereeStrielkowski, Wadim
dc.identifier.aleph001784125
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá případovou studií popelářské společnosti Berliner Stadtreinigung, jejíž unikátní komunikační kampaň přepsala novodobé dějiny německé marketingové komunikace. V první kapitole práce popisuje charakteristické rysy této dlouhodobé kampaně, jakožto i jejich historický vývoj a integraci do komplexní reklamní, mediální i kreativní strategie. Pro verifikaci prezentované efektivity kampaně autorka ve druhé kapitole provádí vlastní dotazníkové šetření, zkoumající znalost a vnímání značky BSR i jejích komunikačních aktivit. Sekundárním cílem tohoto šetření je situační komparace s českým trhem, resp. se společností Pražské služby. I její vybrané komunikační aktivity jsou v práci, potažmo v její třetí kapitole, představeny a zhodnoceny. Na závěr dochází k doporučením, jež by mohly optimalizovat stávající komunikaci Pražských služeb a napomoci tak její vyšší efektivitě.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the case study of Berlin's public cleansing company Berliner Stadtreinigung which communication campaign has changed the modern history of German marketing communication. The first chapter describes characteristic features of this long-term campaign as well as its historical development and integration into the complete advertising, medial and creative strategies. To verify the declared effectiveness of the campaign the author carries out an own survey presented in the second chapter, It examines the knowledge and perception of both BSR's brand and communication activities. The secondary goal of the survey is a situational comparison with the Czech market, resp. the company Pražské služby. Its selected communication activities are introduced and evaluated it the third chapter, too. Finally, the thesis comes up with recommendations how to improve the existing communication of Pražské služby in order to maximize its effectiveness.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV