Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Analysis of the marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70947Identifikátory
SIS: 138962
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Orban, Karol
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace veletrhu, město Havlíčkův Brod, Podzimní knižní veletrh, vývoj marketingové komunikace, SWOT analýza knižního veletrhu, výstava a veletrhKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication of a fair, city of Havlíčkův Brod, Autumn Book Fair, development of marketing communication, SWOT analysis of the book fair, exhibition and fairBakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat postupné budování veletrhu coby platformy, kde se každoročně setkávající autoři, nakladatelé knihkupci, ale také umělci, čtenáři či děti. Práce se tedy zaměřuje na jedné straně na analýzu historického vývoje marketingové komunikace veletrhu, na druhé straně současně pomocí dotazníkového šetření reflektuje její aktuální stav. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena doporučení na zlepšení komunikace veletrhu a zároveň i nové způsoby komunikace s veřejností.
The bachelor's thesis "Analysis of the development marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present" deal with the second biggest book fair in the Czech Republic. The aim of the thesis is to chart the development of step by step building the fair as a platform, where authors, publishers, but also artists, readers and children meet every year. On the one hand the thesis is focused on analysis of the history development of marketing communication; on the other hand there was made a survey, which reflects the current situation of the fair. Based on the results of the survey was proposed the recommendations to reform communication of the fair and simultaneously new ways of communications with public.