Zobrazit minimální záznam

Musical as a Marketing Product
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorVágnerová, Tereza Aster
dc.date.accessioned2017-05-27T14:38:10Z
dc.date.available2017-05-27T14:38:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70925
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Musicals As a Marketing Product" is dedicated to marketing communication in the field of musical-dramatic arts. It provides a description of marketing communication in the licensed musical "Les Misérables", produced by the GOJA agency. "Les Misérables", in terms of marketing and ticket sales, is a musical phenomenon in the Czech Republic. The purpose of this work is to characterize marketing communication of musical-dramatic arts and furthermore, to describe the marketing specifics of the Czech musical environment through the application of theoretical knowledge. It will also give a detailed description of marketing communication in musical-dramatic arts which is then analyzed and evaluated. At the end of the study it provides possible recommendations and suggested changes to make marketing communication of musical arts more efficient.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmuzikálcs_CZ
dc.subjecthudebně-dramatická dílacs_CZ
dc.subjectLes Misérablescs_CZ
dc.subjectmarketingová specifikacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectpodpora prodejecs_CZ
dc.subjectpřímý marketingcs_CZ
dc.subjectmerchandisingcs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectMusicalen_US
dc.subjectMusical-Dramatic Worksen_US
dc.subjectLes Misérablesen_US
dc.subjectMarketing Specificsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectMarketing Communicationen_US
dc.subjectMarketing Mixen_US
dc.subjectPromotional Mixen_US
dc.subjectAdvertisementen_US
dc.subjectSales Promotionen_US
dc.subjectDirect Marketingen_US
dc.subjectMerchandisingen_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleMuzikál jako marketingový produktcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138885
dc.title.translatedMusical as a Marketing Producten_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001784120
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Musicals As a Marketing Product" is dedicated to marketing communication in the field of musical-dramatic arts. It provides a description of marketing communication in the licensed musical "Les Misérables", produced by the GOJA agency. "Les Misérables", in terms of marketing and ticket sales, is a musical phenomenon in the Czech Republic. The purpose of this work is to characterize marketing communication of musical-dramatic arts and furthermore, to describe the marketing specifics of the Czech musical environment through the application of theoretical knowledge. It will also give a detailed description of marketing communication in musical-dramatic arts which is then analyzed and evaluated. At the end of the study it provides possible recommendations and suggested changes to make marketing communication of musical arts more efficient.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV