dc.contributor.advisor | Stretti, Sylvie | |
dc.creator | Fišarová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T13:49:34Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T13:49:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/70661 | |
dc.description.abstract | Práce pomocí hloubkových rozhovorů s vietnamskými dětmi zkoumá jejich životní zkušenosti a pomocí rozboru dvaceti tří polostrukturovaných rozhovorů se sociálními pracovníky zjišťuje: Jaké jsou rozdíly v chování a myšlení vietnamských a českých dětí? A jaké metody práce s vietnamskými dětmi jsou známé v sociálních službách? Díky podrobným výpovědím obou skupin respondentů je patrné že, k Banánovým dětem mají odborníci stejný přístup jako k ostatním dětem a zároveň sociální pracovníci a pracovníci z návazných služeb sice vnímají rozdíly v myšlení a chování těchto dětí, ani nepotřebují či spíše nevyužívají speciální metody pro práci s nimi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Working through in-depth interviews with Vietnamese children exploring their life experiences and by analyzing twenty-three interviews with social workers determined: What are the differences in behavior and thinking of Vietnamese and Czech children? And what methods work with Vietnamese children are known in social services? With detailed testimonies of both groups of respondents is evident that, "The Banana children" have the same access as other children, while social workers and related services, while the perceived differences in thinking and behavior of these children do not need or use special methods for working with them. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Banánové děti | cs_CZ |
dc.subject | cizinec | cs_CZ |
dc.subject | hloubkový rozhovor | cs_CZ |
dc.subject | integrace | cs_CZ |
dc.subject | kazuistika | cs_CZ |
dc.subject | polostruktorovaný rozhovor | cs_CZ |
dc.subject | sociální práce | cs_CZ |
dc.subject | učitel | cs_CZ |
dc.subject | Vietnamci | cs_CZ |
dc.subject | Banana kids | en_US |
dc.subject | foreigner | en_US |
dc.subject | in-depth interview | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | selected case | en_US |
dc.subject | semi structured interview | en_US |
dc.subject | social work | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | Vietnamies | en_US |
dc.title | "Banánové děti" - druhá generace vietnamských rodin v ČR, vybrané kazuistiky | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-11 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 78871 | |
dc.title.translated | "Bananas childen" - second generation vietnamiese families in Czech Republic , selected cases | en_US |
dc.contributor.referee | Nová, Monika | |
dc.identifier.aleph | 001853150 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Husitská teologie v kombinaci s psychosociálními studii | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Hussite Theology in combination with Psychosocial Studies | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Husitská teologie v kombinaci s psychosociálními studii | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Hussite Theology in combination with Psychosocial Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce pomocí hloubkových rozhovorů s vietnamskými dětmi zkoumá jejich životní zkušenosti a pomocí rozboru dvaceti tří polostrukturovaných rozhovorů se sociálními pracovníky zjišťuje: Jaké jsou rozdíly v chování a myšlení vietnamských a českých dětí? A jaké metody práce s vietnamskými dětmi jsou známé v sociálních službách? Díky podrobným výpovědím obou skupin respondentů je patrné že, k Banánovým dětem mají odborníci stejný přístup jako k ostatním dětem a zároveň sociální pracovníci a pracovníci z návazných služeb sice vnímají rozdíly v myšlení a chování těchto dětí, ani nepotřebují či spíše nevyužívají speciální metody pro práci s nimi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Working through in-depth interviews with Vietnamese children exploring their life experiences and by analyzing twenty-three interviews with social workers determined: What are the differences in behavior and thinking of Vietnamese and Czech children? And what methods work with Vietnamese children are known in social services? With detailed testimonies of both groups of respondents is evident that, "The Banana children" have the same access as other children, while social workers and related services, while the perceived differences in thinking and behavior of these children do not need or use special methods for working with them. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018531500106986 | |