Show simple item record

Crisis Communication of Prague ZOO after the Floods in the Years 2002 and 2013: Comparative Study
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorŠťastná, Ema
dc.date.accessioned2017-05-27T13:36:40Z
dc.date.available2017-05-27T13:36:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70592
dc.description.abstractBakalářská práce ‚Krizová komunikace Zoo Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie' se zabývá analýzou principů, nástrojů a sdělení komunikačních kampaní Zoo Praha v souvislosti s povodněmi v letech 2002 a 2013. V první části se věnuje deskripci teoretického rámce krizové komunikace, kde rozebírá jednotlivé klíčové prvky, principy a fáze komunikačního procesu. Mimo jiné krátce pojednává o fenoménu dobrovolnictví a filantropie v České republice. V rámci jednotlivých komunikačních kampaní Zoo Praha práce analyzuje výše definované prvky s ohledem na kontext situace, během níž se kampaně uskutečnily. Zabývá se tak obsahem komunikovaných témat, rolí jednotlivých komunikátorů, komunikačními nástroji, jež byly v kampaních využity, komunikací se zainteresovanými skupinami či způsobem oslovení a organizace dobrovolníků. V závěru porovnává efektivitu obou aplikovaných krizových komunikací a identifikuje v nich analogii, vývoj či změnu.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor thesis ‚Crisis Communication of Prague Zoo after the Floods in the Years 2002 and 2013: Comparative Study' concerns with the analysis of the principles, tools and the messages used in communication campaigns of Prague Zoo in connection with the floods in the years 2002 and 2013. Firstly, the theoretical framework is defined based on the description of particular key elements, principles and phases of communication process. Additionally, the thesis shortly discusses the phenomenon of volunteering and philanthropy in the Czech Republic. Focusing on particular communication campaigns of Prague Zoo, the above-mentioned elements are further analysed with respect to the context of the situation during which both campaigns were carried out. It concerns with the content of the messages, roles of the communicators, tools used in the campaigns, communication aiming at stakeholders or the techniques of addressing and organising volunteers. In the conclusion, the effectiveness of both applied crisis communications is compared and the analogy, progress or changes therein are identified.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKrizová komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectpovodně 2002cs_CZ
dc.subjectpovodně 2013cs_CZ
dc.subjectZoo Prahacs_CZ
dc.subjectzoologická zahradacs_CZ
dc.subjectzainteresované skupinycs_CZ
dc.subjectdobrovolnictvícs_CZ
dc.subjectCrisis communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectfloods 2002en_US
dc.subjectfloods 2013en_US
dc.subjectPrague Zooen_US
dc.subjectzoological gardenen_US
dc.subjectstakeholdersen_US
dc.subjectvolunteeringen_US
dc.titleKrizová komunikace ZOO Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138882
dc.title.translatedCrisis Communication of Prague ZOO after the Floods in the Years 2002 and 2013: Comparative Studyen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001784107
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce ‚Krizová komunikace Zoo Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie' se zabývá analýzou principů, nástrojů a sdělení komunikačních kampaní Zoo Praha v souvislosti s povodněmi v letech 2002 a 2013. V první části se věnuje deskripci teoretického rámce krizové komunikace, kde rozebírá jednotlivé klíčové prvky, principy a fáze komunikačního procesu. Mimo jiné krátce pojednává o fenoménu dobrovolnictví a filantropie v České republice. V rámci jednotlivých komunikačních kampaní Zoo Praha práce analyzuje výše definované prvky s ohledem na kontext situace, během níž se kampaně uskutečnily. Zabývá se tak obsahem komunikovaných témat, rolí jednotlivých komunikátorů, komunikačními nástroji, jež byly v kampaních využity, komunikací se zainteresovanými skupinami či způsobem oslovení a organizace dobrovolníků. V závěru porovnává efektivitu obou aplikovaných krizových komunikací a identifikuje v nich analogii, vývoj či změnu.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor thesis ‚Crisis Communication of Prague Zoo after the Floods in the Years 2002 and 2013: Comparative Study' concerns with the analysis of the principles, tools and the messages used in communication campaigns of Prague Zoo in connection with the floods in the years 2002 and 2013. Firstly, the theoretical framework is defined based on the description of particular key elements, principles and phases of communication process. Additionally, the thesis shortly discusses the phenomenon of volunteering and philanthropy in the Czech Republic. Focusing on particular communication campaigns of Prague Zoo, the above-mentioned elements are further analysed with respect to the context of the situation during which both campaigns were carried out. It concerns with the content of the messages, roles of the communicators, tools used in the campaigns, communication aiming at stakeholders or the techniques of addressing and organising volunteers. In the conclusion, the effectiveness of both applied crisis communications is compared and the analogy, progress or changes therein are identified.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV