Zobrazit minimální záznam

Analysis of Advertising Communication of The Private Universities in 2013
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorHolanová, Šárka
dc.date.accessioned2024-08-08T09:39:23Z
dc.date.available2024-08-08T09:39:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68747
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje reklamní komunikaci soukromých vysokých škol v Praze v roce 2013. Teoretická část práce nejprve mapuje tržní prostředí oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice, v němž soukromé vysoké školy působí společně s vysokými školami veřejnými a státními, a všímá si rysů, jež formují jeho charakter. Po nastínění výchozí situace následuje teoretická část, která se odvíjí od marketingu ve vzdělávání, jímž dále proniká skrze marketingový mix vysokých škol, propagaci a komunikační mix vysokých škol až k reklamě. Teoretický výklad těchto částí je doplněn podkapitolami, které přibližují oborovou praxi s odkazem na některé soukromé vysoké školy v Praze. Zvláštní prostor je v závěru teoretické části práce vyhrazen kapitole o image a její souvislosti s reklamou. Praktická část práce skrze deskriptivní jazykovou analýzu osmi reklamních vizuálů, jež zastupují reklamní komunikaci osmi různých pražských soukromých vysokých škol v roce 2013, přináší poznatky o této specifické oblasti reklamní komunikace, společné rysy zkoumaných inzerátů shrnuje v závěrečném vyhodnocení a nabízí možné nové přístupy k uvažování o roli reklamy a jejích úkolech v rámci propagace.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the advertising communication of private higher educational institutions in Prague in 2013. The theoretical part describes the character of the marketplace of higher education in the Czech Republic at first, where the private higher educational institutions have to compete with the state universities. The next theoretical part focuses on the theory of marketing for educational institutions, the marketing mix, promotion, communication mix, and on advertising in particular. The theory is confronted with the practical use of marketing at several private higher educational institutions in Prague. Lastly, in the theoretical part there is a place decided to lighting up the relation between advertising and image of an institution. The final part of the thesis is focused on the linguistic analysis of chosen print and outdoor ads. The analysis aims primarily at description of the character this type of advertising communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVysoké školstvícs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsoukromé vysoké školycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectprivate higher educational institutionsen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectimageen_US
dc.titleAnalýza reklamní komunikace soukromých vysokých škol v roce 2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId138837
dc.title.translatedAnalysis of Advertising Communication of The Private Universities in 2013en_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje reklamní komunikaci soukromých vysokých škol v Praze v roce 2013. Teoretická část práce nejprve mapuje tržní prostředí oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice, v němž soukromé vysoké školy působí společně s vysokými školami veřejnými a státními, a všímá si rysů, jež formují jeho charakter. Po nastínění výchozí situace následuje teoretická část, která se odvíjí od marketingu ve vzdělávání, jímž dále proniká skrze marketingový mix vysokých škol, propagaci a komunikační mix vysokých škol až k reklamě. Teoretický výklad těchto částí je doplněn podkapitolami, které přibližují oborovou praxi s odkazem na některé soukromé vysoké školy v Praze. Zvláštní prostor je v závěru teoretické části práce vyhrazen kapitole o image a její souvislosti s reklamou. Praktická část práce skrze deskriptivní jazykovou analýzu osmi reklamních vizuálů, jež zastupují reklamní komunikaci osmi různých pražských soukromých vysokých škol v roce 2013, přináší poznatky o této specifické oblasti reklamní komunikace, společné rysy zkoumaných inzerátů shrnuje v závěrečném vyhodnocení a nabízí možné nové přístupy k uvažování o roli reklamy a jejích úkolech v rámci propagace.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the advertising communication of private higher educational institutions in Prague in 2013. The theoretical part describes the character of the marketplace of higher education in the Czech Republic at first, where the private higher educational institutions have to compete with the state universities. The next theoretical part focuses on the theory of marketing for educational institutions, the marketing mix, promotion, communication mix, and on advertising in particular. The theory is confronted with the practical use of marketing at several private higher educational institutions in Prague. Lastly, in the theoretical part there is a place decided to lighting up the relation between advertising and image of an institution. The final part of the thesis is focused on the linguistic analysis of chosen print and outdoor ads. The analysis aims primarily at description of the character this type of advertising communication.en_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonThe annexes of the thesis or its part are inaccessible in accordance with article 18a (7) of The Code of Study and Examination in conjunction with Article 9 of the Rector’s Directive No. 6/2010.en
uk.embargo.reasonPřílohy práce nebo její části jsou nepřístupné v souladu s čl. 18a odst. 7 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 9 opatření rektora č. 6/2010.cs
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990017857510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV