Zobrazit minimální záznam

Optimalizující skriptovatelný generátor map krajiny
dc.contributor.advisorBednárek, David
dc.creatorZábský, Matěj
dc.date.accessioned2017-05-27T03:33:11Z
dc.date.available2017-05-27T03:33:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67524
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření procedurálního generátoru krajiny programovatelného pomocí turingovsky úplného skriptovacího jazyka. Tento generator musí umožňovat generování libovolné obdelníkové části mapy popsané libovolným skriptem. V prácí je vysvětleno proč toto znemožňuje využítí tradičního interpretu skriptovacího jazyka a navrhuje nový dvoufázový model interpretu, který dělí spuštění skriptu na dva kroky - v prvním je vykonán kód skriptu a až ve druhém jsou vyrenderovány samotné mapy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to develop a procedural terrain height map generator programmable using a Turing complete scripting language. The generator must allow rendering of partial maps by generating arbitrary rectangular region of the map described by any script. The thesis explains why this means the traditional script execution model won't work in this case and proposes a novel two stage model, which executes the scripts in two stages - a simulation stage and a rendering stage. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectterrain height mapcs_CZ
dc.subjecterosioncs_CZ
dc.subjectprogramming languagecs_CZ
dc.subjectinterpretercs_CZ
dc.subjectterrain height mapen_US
dc.subjecterosionen_US
dc.subjectprogramming languageen_US
dc.subjectinterpreteren_US
dc.titleOptimizing scriptable generator of terrain mapsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-02-03
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId130359
dc.title.translatedOptimalizující skriptovatelný generátor map krajinycs_CZ
dc.contributor.refereeKahoun, Martin
dc.identifier.aleph001936092
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je vytvoření procedurálního generátoru krajiny programovatelného pomocí turingovsky úplného skriptovacího jazyka. Tento generator musí umožňovat generování libovolné obdelníkové části mapy popsané libovolným skriptem. V prácí je vysvětleno proč toto znemožňuje využítí tradičního interpretu skriptovacího jazyka a navrhuje nový dvoufázový model interpretu, který dělí spuštění skriptu na dva kroky - v prvním je vykonán kód skriptu a až ve druhém jsou vyrenderovány samotné mapy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis is to develop a procedural terrain height map generator programmable using a Turing complete scripting language. The generator must allow rendering of partial maps by generating arbitrary rectangular region of the map described by any script. The thesis explains why this means the traditional script execution model won't work in this case and proposes a novel two stage model, which executes the scripts in two stages - a simulation stage and a rendering stage. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990019360920106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV