Zobrazit minimální záznam

Rupert Murdoch's publisher's concern as an example of media empire in Great Britain
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorAnteneová, Tereza
dc.date.accessioned2017-06-16T08:46:36Z
dc.date.available2017-06-16T08:46:36Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6718
dc.description.abstractWorking on my dissertation was very interesting and also rewarding. Its theme - the detailed analysis of the media magnate Rupert Murdoch, of his empire in the UK and outline of the powers concentrated in the hands of one single man - has not been covered both in the literature and in expert text over the last ten years. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo popsat vydavatelský koncern Ruperta Murdocha jako příklad mediálního impéria ve Velké Británii a při tom prozkoumat případné propojení a vztahy světů politiků a médií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVydavatelský koncern Ruperta Murdocha jako příklad mediálního impéria ve Velké Britániics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-06-26
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId2136
dc.title.translatedRupert Murdoch's publisher's concern as an example of media empire in Great Britainen_US
dc.contributor.refereeŠvec, Štefan
dc.identifier.aleph000523156
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním cílem diplomové práce bylo popsat vydavatelský koncern Ruperta Murdocha jako příklad mediálního impéria ve Velké Británii a při tom prozkoumat případné propojení a vztahy světů politiků a médií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enWorking on my dissertation was very interesting and also rewarding. Its theme - the detailed analysis of the media magnate Rupert Murdoch, of his empire in the UK and outline of the powers concentrated in the hands of one single man - has not been covered both in the literature and in expert text over the last ten years. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990005231560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV