Zobrazit minimální záznam

Practical and Experimental Teaching in Context of Modern Chemistry Education
dc.contributor.advisorČtrnáctová, Hana
dc.creatorMokrejšová, Olga
dc.date.accessioned2019-05-03T14:01:35Z
dc.date.available2019-05-03T14:01:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6696
dc.description.abstractand Conclusion Practical activities suitable for effective teaching of chemistry mentioned in thiswork are: - scientific method of work - ways of critical analysis of scientific documents - graphic organizers used in learningprocesses - critical thinking development actiúiies - problem solving activities - project work - demonstration experiments - student experiments - group work exercises ., - team work teaching and building All activities are based on theoretical studying and practical resurts obtained bylong teaching experience. The work is illuštrařeJ with examples of student work(see attachmerrts) and the book ..p.u"ti"ái-und Laboratory Teaching ofChemistrý', Triton Prague 2005. In the above mentioned.book are examples of motivation, demonstrations andstudent laboratory experiments, atong wlth examples of "x"r"is"s ior i"á"i'ingwork with documents. The work wiďscientiÍic i"it. i, not u".y ot.n p.Ll".ain our schools yer, and because of this, ,.u"t "., ".J ;;;h ;"*oi.r"# r""upractíce in this type of work, and encourágementio do tlris.en_US
dc.description.abstractShrnutí azávěr Praktické aktivity, vlrodné pro efektivní v1iuku chemie, uvedené v tétopráci j sou: - ýuka vědecké metody práce - způsoby analýzy odborného dokumentu - vyuŽltí grafických organizérťr . twy úloh k rozvoji kritického myšlení - demonstračnía žákovsképokusy - praktické problémovéúlohy a projekty - qýuka skupinové práce a rnýuka týmových dovedností Týo aktivity jsou zpracovány na základě teoretického studia a praktickýclr zkušeností, získaných během dlouholetéiro pťlsoberríve školsťví.Všechny byly postupně připraverry, použiťyve qÍuce a dále upraveny tak, aby co nejvíce přispěly k dosaženízanrýšiených cílů. V práci jsou zptacovány metody tvorby a vyLrŽití jednotlivých aktivit a doloželry příloharni. Dále jsou zpracovány metody praktické a laboratorní výuky a do1oženy přiloŽenou publikací. V publikaci Praktická a laboratorní qiuka clremie jsou uvedeny přehledné návody pro motivační,demonstraění i Žákovské pokusy a je navíc doplněna i návody a postupy pro práci s dokr-rmentem, která u nás zatím není (alespoň v nehumanitních předrněteclr) přílišběžná. Uvedené praktické postupy a metody práce, jsou-li vhodně použity, vedou k zachlvání rovnováhy mezi teoretickýnr a praktichým poznánínr. Ze všech těchto důvodůse domnívánr , žepráce splnila svťrj stanovený cíl.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titlePraktická a experimentální výuka v kontextu současného chemického vzdělávánícs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-11
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId112556
dc.title.translatedPractical and Experimental Teaching in Context of Modern Chemistry Educationen_US
dc.contributor.refereeVašutová, Jaroslava
dc.contributor.refereePečivová, Markéta
dc.identifier.aleph000997721
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.discipline-cs_CZ
thesis.degree.discipline-en_US
thesis.degree.programVzdělávání v chemiics_CZ
thesis.degree.programEducation in chemistryen_US
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.cs-cs_CZ
uk.degree-discipline.en-en_US
uk.degree-program.csVzdělávání v chemiics_CZ
uk.degree-program.enEducation in chemistryen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csShrnutí azávěr Praktické aktivity, vlrodné pro efektivní v1iuku chemie, uvedené v tétopráci j sou: - ýuka vědecké metody práce - způsoby analýzy odborného dokumentu - vyuŽltí grafických organizérťr . twy úloh k rozvoji kritického myšlení - demonstračnía žákovsképokusy - praktické problémovéúlohy a projekty - qýuka skupinové práce a rnýuka týmových dovedností Týo aktivity jsou zpracovány na základě teoretického studia a praktickýclr zkušeností, získaných během dlouholetéiro pťlsoberríve školsťví.Všechny byly postupně připraverry, použiťyve qÍuce a dále upraveny tak, aby co nejvíce přispěly k dosaženízanrýšiených cílů. V práci jsou zptacovány metody tvorby a vyLrŽití jednotlivých aktivit a doloželry příloharni. Dále jsou zpracovány metody praktické a laboratorní výuky a do1oženy přiloŽenou publikací. V publikaci Praktická a laboratorní qiuka clremie jsou uvedeny přehledné návody pro motivační,demonstraění i Žákovské pokusy a je navíc doplněna i návody a postupy pro práci s dokr-rmentem, která u nás zatím není (alespoň v nehumanitních předrněteclr) přílišběžná. Uvedené praktické postupy a metody práce, jsou-li vhodně použity, vedou k zachlvání rovnováhy mezi teoretickýnr a praktichým poznánínr. Ze všech těchto důvodůse domnívánr , žepráce splnila svťrj stanovený cíl.cs_CZ
uk.abstract.enand Conclusion Practical activities suitable for effective teaching of chemistry mentioned in thiswork are: - scientific method of work - ways of critical analysis of scientific documents - graphic organizers used in learningprocesses - critical thinking development actiúiies - problem solving activities - project work - demonstration experiments - student experiments - group work exercises ., - team work teaching and building All activities are based on theoretical studying and practical resurts obtained bylong teaching experience. The work is illuštrařeJ with examples of student work(see attachmerrts) and the book ..p.u"ti"ái-und Laboratory Teaching ofChemistrý', Triton Prague 2005. In the above mentioned.book are examples of motivation, demonstrations andstudent laboratory experiments, atong wlth examples of "x"r"is"s ior i"á"i'ingwork with documents. The work wiďscientiÍic i"it. i, not u".y ot.n p.Ll".ain our schools yer, and because of this, ,.u"t "., ".J ;;;h ;"*oi.r"# r""upractíce in this type of work, and encourágementio do tlris.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990009977210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV