Zobrazit minimální záznam

Suppliers and producers of information and its targeting towards user-customer via social networks
dc.contributor.advisorPapík, Richard
dc.creatorRousková, Zuzana
dc.date.accessioned2020-08-27T15:32:41Z
dc.date.available2020-08-27T15:32:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66492
dc.description.abstractDatabázová centra, producenti a poskytovatelé informací a informačních služeb jakožto hlavní představitelé subjektů informačního průmyslu a již etablovaní na informačním trhu desítky let jsou si vědomi trendů v oblasti technologií a marketingu. Proto tyto subjekty informačního průmyslu nemohly nezaznamenat současný i latentní potenciál sociálních médií a sítí a zahrnuly tyto specifické komunikační kanály do svého portfolia propagačních a komunikačních aktivit. Informační subjekty vytváří v sociálních sítích komunity různého rozsahu od počtu uživatelů v řádu desítek a stovek až po desetitisíce zainteresovaných příznivců a sociální sítě se tak staly nedílnou součástí marketingových strategií těchto subjektů a zejména pak prostorem pro přímý kontakt s uživatelem - zákazníkem pro jeho oslovení i možnou podporu v poskytovaných informačních službách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractDatabase vendors, producers and information services suppliers are aware of trends in technology and marketing since they have been established entities of information market for decades. Thus it was inevitable that these major players would exploit the latent potential of social media and networks. They have achieved this by creating social network communities, which vary wildly in size from dozens to tens of thousands of users. Being an integral part of communication activities these groups have become important platform for direct contact with users. The contact mainly comprises targeted addressing and support in provided information services. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectInformation industryen_US
dc.subjectinformation vendorsen_US
dc.subjectdatabase centresen_US
dc.subjectinformation suppliersen_US
dc.subjectinformation servicesen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectInformační průmyslcs_CZ
dc.subjectdatabázová centracs_CZ
dc.subjectposkytovatelé informacícs_CZ
dc.subjectmarketing v sociálních médiíchcs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.titlePoskytovatelé a producenti informací a jejich cílení na uživatele - zákazníka prstřednictvím sociálních sítícs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-11-24
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId154356
dc.title.translatedSuppliers and producers of information and its targeting towards user-customer via social networksen_US
dc.contributor.refereePilecká, Věra
dc.identifier.aleph001877575
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csDatabázová centra, producenti a poskytovatelé informací a informačních služeb jakožto hlavní představitelé subjektů informačního průmyslu a již etablovaní na informačním trhu desítky let jsou si vědomi trendů v oblasti technologií a marketingu. Proto tyto subjekty informačního průmyslu nemohly nezaznamenat současný i latentní potenciál sociálních médií a sítí a zahrnuly tyto specifické komunikační kanály do svého portfolia propagačních a komunikačních aktivit. Informační subjekty vytváří v sociálních sítích komunity různého rozsahu od počtu uživatelů v řádu desítek a stovek až po desetitisíce zainteresovaných příznivců a sociální sítě se tak staly nedílnou součástí marketingových strategií těchto subjektů a zejména pak prostorem pro přímý kontakt s uživatelem - zákazníkem pro jeho oslovení i možnou podporu v poskytovaných informačních službách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDatabase vendors, producers and information services suppliers are aware of trends in technology and marketing since they have been established entities of information market for decades. Thus it was inevitable that these major players would exploit the latent potential of social media and networks. They have achieved this by creating social network communities, which vary wildly in size from dozens to tens of thousands of users. Being an integral part of communication activities these groups have become important platform for direct contact with users. The contact mainly comprises targeted addressing and support in provided information services. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990018775750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV