Poskytovatelé a producenti informací a jejich cílení na uživatele - zákazníka prstřednictvím sociálních sítí
Suppliers and producers of information and its targeting towards user-customer via social networks
rigorózní práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66492Identifikátory
SIS: 154356
Kolekce
- Kvalifikační práce [23725]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pilecká, Věra
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
24. 11. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Informační průmysl, databázová centra, poskytovatelé informací, marketing v sociálních médiích, sociální médiaKlíčová slova (anglicky)
Information industry, information vendors, database centres, information suppliers, information services, social media marketing, social mediaDatabázová centra, producenti a poskytovatelé informací a informačních služeb jakožto hlavní představitelé subjektů informačního průmyslu a již etablovaní na informačním trhu desítky let jsou si vědomi trendů v oblasti technologií a marketingu. Proto tyto subjekty informačního průmyslu nemohly nezaznamenat současný i latentní potenciál sociálních médií a sítí a zahrnuly tyto specifické komunikační kanály do svého portfolia propagačních a komunikačních aktivit. Informační subjekty vytváří v sociálních sítích komunity různého rozsahu od počtu uživatelů v řádu desítek a stovek až po desetitisíce zainteresovaných příznivců a sociální sítě se tak staly nedílnou součástí marketingových strategií těchto subjektů a zejména pak prostorem pro přímý kontakt s uživatelem - zákazníkem pro jeho oslovení i možnou podporu v poskytovaných informačních službách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Database vendors, producers and information services suppliers are aware of trends in technology and marketing since they have been established entities of information market for decades. Thus it was inevitable that these major players would exploit the latent potential of social media and networks. They have achieved this by creating social network communities, which vary wildly in size from dozens to tens of thousands of users. Being an integral part of communication activities these groups have become important platform for direct contact with users. The contact mainly comprises targeted addressing and support in provided information services. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)