Show simple item record

Viewers as a source of information for news stations
dc.contributor.advisorMoravec, Václav
dc.creatorKopecký, Martin
dc.date.accessioned2017-05-26T18:50:36Z
dc.date.available2017-05-26T18:50:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64883
dc.description.abstract(abstrakt) Diváci a další recipienti jsou centrem pozornosti všech mediálních platforem. Konzumenti mediálního obsahu se však s neustále měnícím prostředím mění také. Mnohem více se zapojují do práce s produkovaným obsahem, který nejen mění a upravují, ale také pomáhají tvořit. Postupně se rozmazává hranice mezi autorem a publikem. Technologická konvergence, a nové možnosti publika s ní spojené, dává za vznik novému typu recipienta. Prozument, mix producenta a konzumenta definuje směřování mediální činnosti celého světa. Publikum využilo možností a moci internetu a z pouhých konzumentů se stávají plnohodnotní tvůrci obsahu.cs_CZ
dc.description.abstractViewers and other recipients are in the center of attention of all media platforms. The environment is constantly developing and consumers of media content are developing with it. They are much more involved in the process of creation of content, which they now not only change and edit, but create as well. The borderline between author and public is gradually fading. Technological convergence, which gives the public new opportunities, creates a new type of recipient. Prosumer, mix between producer and consumer, defines the directions of media activity all around the world. Public has decided to take advantage of the opportunities and power of internet and developed from simple consumers to full-bodied creators of content.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectrecipientcs_CZ
dc.subjectkonzumentcs_CZ
dc.subjectproducentcs_CZ
dc.subjectprozumentcs_CZ
dc.subjectobčanská žurnalistikacs_CZ
dc.subjectparticipativní žurnalistikacs_CZ
dc.subjectinformacecs_CZ
dc.subjectzpravodajstvícs_CZ
dc.subjectconvergenceen_US
dc.subjectrecipienten_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectproduceren_US
dc.subjectprosumeren_US
dc.subjectcitizen journalismen_US
dc.subjectparticipative journalismen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectnews coverageen_US
dc.titleDiváci jako zdroje informací zpravodajské televizní stanicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152112
dc.title.translatedViewers as a source of information for news stationsen_US
dc.contributor.refereeLokšík, Martin
dc.identifier.aleph002010313
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Diváci a další recipienti jsou centrem pozornosti všech mediálních platforem. Konzumenti mediálního obsahu se však s neustále měnícím prostředím mění také. Mnohem více se zapojují do práce s produkovaným obsahem, který nejen mění a upravují, ale také pomáhají tvořit. Postupně se rozmazává hranice mezi autorem a publikem. Technologická konvergence, a nové možnosti publika s ní spojené, dává za vznik novému typu recipienta. Prozument, mix producenta a konzumenta definuje směřování mediální činnosti celého světa. Publikum využilo možností a moci internetu a z pouhých konzumentů se stávají plnohodnotní tvůrci obsahu.cs_CZ
uk.abstract.enViewers and other recipients are in the center of attention of all media platforms. The environment is constantly developing and consumers of media content are developing with it. They are much more involved in the process of creation of content, which they now not only change and edit, but create as well. The borderline between author and public is gradually fading. Technological convergence, which gives the public new opportunities, creates a new type of recipient. Prosumer, mix between producer and consumer, defines the directions of media activity all around the world. Public has decided to take advantage of the opportunities and power of internet and developed from simple consumers to full-bodied creators of content.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020103130106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV