Zobrazit minimální záznam

Business magazine, a case study
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorDobiáš, Rudolf
dc.date.accessioned2017-05-26T17:05:53Z
dc.date.available2017-05-26T17:05:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64315
dc.description.abstractPráce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro porovnání je stručně nastíněna situace v oblasti firemních magazínů ve Velké Británii. Jako příklad současné firemní tiskoviny v České republice je zvoleno firemní B2B periodikum s názvem Elit magazín. Za účelem zjištění způsobu produkce tiskoviny proběhlo polostrukturované interview, pro získání názorů zodpovědných pracovníků vydavatele strukturované interview a pro získání názoru čtenářů dotazníkové šetření. Výstupem je porovnání názorů na straně vydavatele a na straně čtenáře. Protože je firma vydávající zkoumané periodikum součástí nadnárodní skupiny, v níž některé další země také vydávají vlastní magazín, je do práce zahrnuto také zmapování osvědčeného řešení centralizované produkce magazínu společnosti Volvo Trucks s názvem Globetrotter Czech. Pro zmapování produkce bylo použito polostrukturované interview na národní úrovni, v redakci agentury, která pro národní zastoupení koncernu připravuje českou mutaci tiskoviny. V závěru je produkce obou periodik porovnána se záměrem nastínit teoretický potenciál periodika nadnárodní firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis describes business magazines in the Czech Republic, association of publishers, national awards, specialized publishing agencies. Special attention is focused on surveys of business magazines that have been carried out up to now. The situation on the market of business magazines in Great Britain is briefly described for comparison purpose. As an example of a present-day business magazine, the B2B periodical called Elit magazín was selected. To describe the way of its production, a half-structured interview was carried out. To describe the opinion on the side of the producing company a structured interview was carried out, for description of the readers'opinion a questionnaire survey was chosen. The output is the comparison of both opinions. Because the producing company is a part of multinational company, where some other countries produce business magazines as well, a mapping of time-proven solution of the Volvo Trucks multinational company magazine named Globetrotter Czech is carried out. In the conclusion both productions are compared with intention to sketch out a theoretical potential of the multinational periodical. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFiremní magazínycs_CZ
dc.subjectB2B magazínycs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectstrukturované interviewcs_CZ
dc.subjectprodukce firemního časopisucs_CZ
dc.subjectmagazín nadnárodní společnostics_CZ
dc.subjectBusiness magazinesen_US
dc.subjectB2B magazinesen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.subjectstructured interviewen_US
dc.subjectcompany magazines productionen_US
dc.subjectmultinational company magazineen_US
dc.titleFiremní časopis, případová studiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId97511
dc.title.translatedBusiness magazine, a case studyen_US
dc.contributor.refereeKöpplová, Barbara
dc.identifier.aleph002011411
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro porovnání je stručně nastíněna situace v oblasti firemních magazínů ve Velké Británii. Jako příklad současné firemní tiskoviny v České republice je zvoleno firemní B2B periodikum s názvem Elit magazín. Za účelem zjištění způsobu produkce tiskoviny proběhlo polostrukturované interview, pro získání názorů zodpovědných pracovníků vydavatele strukturované interview a pro získání názoru čtenářů dotazníkové šetření. Výstupem je porovnání názorů na straně vydavatele a na straně čtenáře. Protože je firma vydávající zkoumané periodikum součástí nadnárodní skupiny, v níž některé další země také vydávají vlastní magazín, je do práce zahrnuto také zmapování osvědčeného řešení centralizované produkce magazínu společnosti Volvo Trucks s názvem Globetrotter Czech. Pro zmapování produkce bylo použito polostrukturované interview na národní úrovni, v redakci agentury, která pro národní zastoupení koncernu připravuje českou mutaci tiskoviny. V závěru je produkce obou periodik porovnána se záměrem nastínit teoretický potenciál periodika nadnárodní firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis describes business magazines in the Czech Republic, association of publishers, national awards, specialized publishing agencies. Special attention is focused on surveys of business magazines that have been carried out up to now. The situation on the market of business magazines in Great Britain is briefly described for comparison purpose. As an example of a present-day business magazine, the B2B periodical called Elit magazín was selected. To describe the way of its production, a half-structured interview was carried out. To describe the opinion on the side of the producing company a structured interview was carried out, for description of the readers'opinion a questionnaire survey was chosen. The output is the comparison of both opinions. Because the producing company is a part of multinational company, where some other countries produce business magazines as well, a mapping of time-proven solution of the Volvo Trucks multinational company magazine named Globetrotter Czech is carried out. In the conclusion both productions are compared with intention to sketch out a theoretical potential of the multinational periodical. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020114110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV