Zobrazit minimální záznam

Analysis of the Scottish education system in the context of community education
dc.contributor.advisorBurešová, Karolína
dc.creatorBřízová, Monika
dc.date.accessioned2017-05-26T11:54:07Z
dc.date.available2017-05-26T11:54:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62623
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza skotského vzdělávacího systému v kontextu komunitního vzdělávání. Těžiště práce spočívá v analýze vzdělávacího systému z hlediska struktury a kurikulárních dokumentů a analýzy koncepce komunitního vzdělávání. Velký důraz je zde kladen na propojení komunitního vzdělávání se školou. Práce je doplněna o obsahovou analýzu školsko-politických a kurikulárních dokumentů, které tvoří základní teoretický rámec pro praxi a jsou inspirací k vytvoření podobných dokumentů v České republice. Provedená obsahová analýza shrnuje teoretické informace a poukazuje na význam komunitního plánování a spolupráce v komunitním vzdělávání. Výsledky této práce umožňují rozšířit oblast české srovnávací pedagogiky a přispět do debaty o podobě komunitního vzdělávání v České republice.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on the analysis of the Scottish education system in the context of community education. The thesis focuses on the analysis of the educational system in terms of structure and curriculum documents and analyzes the conception of community education. Great emphasis is placed on linking community education with the school. Work is supplemented with a content analysis of school - political and curricular documents that form the basic theoretical framework for practice. These documents are also an inspiration for the creation of similar documents in the Czech Republic. Conducted content analysis summarizes theoretical information and highlights the importance of community planning and cooperation in the community education. The results of this study allow to dissemination of the Czech comparative pedagogy and contribute to the debate on the conception of community education in the Czech Republic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectKomunitacs_CZ
dc.subjectkomunitní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkurikulární dokumentycs_CZ
dc.subjectspolupráce rodiny s komunitoucs_CZ
dc.subjectvzdělávání mládežecs_CZ
dc.subjectvzdělávací systém Skotskacs_CZ
dc.subjectCommunityen_US
dc.subjectcommunity educationen_US
dc.subjectcurriculum documentsen_US
dc.subjectfamily cooperation with the communityen_US
dc.subjectyouth educationen_US
dc.subjectthe educational system of Scotlanden_US
dc.titleAnalýza skotského vzdělávacího systému v kontextu komunitního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-22
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150790
dc.title.translatedAnalysis of the Scottish education system in the context of community educationen_US
dc.contributor.refereeLorenzová, Jitka
dc.identifier.aleph002010703
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je analýza skotského vzdělávacího systému v kontextu komunitního vzdělávání. Těžiště práce spočívá v analýze vzdělávacího systému z hlediska struktury a kurikulárních dokumentů a analýzy koncepce komunitního vzdělávání. Velký důraz je zde kladen na propojení komunitního vzdělávání se školou. Práce je doplněna o obsahovou analýzu školsko-politických a kurikulárních dokumentů, které tvoří základní teoretický rámec pro praxi a jsou inspirací k vytvoření podobných dokumentů v České republice. Provedená obsahová analýza shrnuje teoretické informace a poukazuje na význam komunitního plánování a spolupráce v komunitním vzdělávání. Výsledky této práce umožňují rozšířit oblast české srovnávací pedagogiky a přispět do debaty o podobě komunitního vzdělávání v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on the analysis of the Scottish education system in the context of community education. The thesis focuses on the analysis of the educational system in terms of structure and curriculum documents and analyzes the conception of community education. Great emphasis is placed on linking community education with the school. Work is supplemented with a content analysis of school - political and curricular documents that form the basic theoretical framework for practice. These documents are also an inspiration for the creation of similar documents in the Czech Republic. Conducted content analysis summarizes theoretical information and highlights the importance of community planning and cooperation in the community education. The results of this study allow to dissemination of the Czech comparative pedagogy and contribute to the debate on the conception of community education in the Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020107030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV