Komparativní analýza moderních vizualizačních prostředků užívaných ve výuce funkcí na SŠ a jejich historie
Comparative analysis of modern means of visualization in teaching functions at high school and their history
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61992Identifikátory
SIS: 159377
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Robová, Jarmila
Oponent práce
Odvárko, Oldřich
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Učitelství biologie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra didaktiky matematiky
Datum obhajoby
9. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Technické výukové prostředky, vizualizační prostředky, funkce, středoškolská matematikaKlíčová slova (anglicky)
Technical teaching means, visualization means, functions, high school mathematicsTato práce se zabývá vizualizačními prostředky, které jsou používány ve výchovně- vzdělávacím procesu, konkrétněji při výuce matematických funkcí na středních školách. Cílem práce je stručně popsat historický vývoj vizualizačních prostředků a pomocí dotazníkového šetření zjistit změnu v užívání vizualizačních prostředků ve výuce matematických funkcí v posledních 10 letech.
This thesis deals with visual teaching aids that are used in the educational proces. It describes aids that are used in teaching mathematical functions at secondary schools. The aim is to describe briefly their historical development and by a questionnaire find changes in their use in teaching of mathematical functions in the past 10 years.