Pedagogické hodnocení RTC běžce na 800 m v letech 2010 a 2011
Pedagogical evaluation of the annual training program 800m runner in 2010 and 2011.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60824Identifikátory
SIS: 118646
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vindušková, Jitka
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Atletika
Datum obhajoby
2. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatelKlíčová slova (anglicky)
pedagogical evaluation, qualitative analysis, 800m run, general training index, special training indexNázev diplomové práce: Pedagogické hodnocení ročního tréninkového cyklu běžce na 800 m v letech 2010 a 2011 Zpracoval: Bc. Michal Novák Vedoucí diplomové práce: odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: deskriptivní rozbor dvou ročních tréninkových cyklů z hlediska objemu a využití různých vybraných tréninkových prostředků, charakteristiky zátěže a vztahů mezi sportovním výkonem a výkonností. Metodika práce: v této práci bylo využito pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkových dokumentů. Výsledky práce: využitím tempové a speciální vytrvalosti v závodním období bylo dosaženo maximální výkonnosti v obou sledovaných sezónách. Závodník se i přes zdravotní problémy ve druhé sledované sezóně (2011) dostal na svá osobní maxima díky zkvalitnění rychlostní složky atleta a také velmi důslednou rehabilitací, která umožnila rychlý návrat po zranění. Klíčová slova: pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatel
Name of the thesis: Pedagogical evaluation of the annual training program 800m runner in 2010 and 2011. Author: Bc. Michal Novák Tutor: odb. as. Aleš Kaplan Aims of the thesis: A descriptive analysis of a two years-long training cycles from the perspective of the different training means, load characteristics and the relations between the sport performance and its efficiency. Methodology: In this thesis the method of pedagogical evaluation using the qualitative analysis of the training documents was applied. Results: Using tempo and special endurance throughout the racing season was achieved maximum efficiency in both monitored zones. Despite his health problems, the racer achieved his personal bests during the second season (2011), which was reached by improving the section of his speed and very through rehabilitation, which facilitated his quick comeback after the injury Key words: pedagogical evaluation, qualitative analysis, 800m run, general training index, special training index