Komunita League of Legends jako součást fenoménu E-Sports
League of legends community as part of E-sports phenomenom
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59471Identifikátory
SIS: 145982
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vochocová, Lenka
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
28. 1. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
E-sports, League of Legends (LOL), metagame, počítačové hry, streamováníKlíčová slova (anglicky)
E-sports, League of Legends (LOL), metagame, PC Games, streamingHlavním cílem této diplomové práce je popis a charakterizace jednotlivých mediálních obsahů vznikajících v rámci komunity kolem hry League of Legends uvnitř fenoménu e-sports. Ústředním tématem je definice pojmu metagame a ukotvení jeho funkce v jednotlivých typech mediálních obsahů, které v komunitě kolem hry League of Legends vznikají. Výstupem práce je pak analýza jednotlivých typů mediálních obsahů, v rámci kterých je pojem metagame projektován, interpretován a předáván divákům.
The main objective of this thesis is the description and characterization of media content generated within the community around the game League of Legends inside the phenomenon of e-sports. The central issue is the definition of metagame term and anchoring its functions in different types of media content rising in the community around the game League of Legends. The output of this work is analysis of different types of media content, in which the term metagame is designed, interpreted and transmitted to the audience.