dc.contributor.advisor | Švelch, Jaroslav | |
dc.creator | Jurčík, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T10:02:57Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T10:02:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/59471 | |
dc.description.abstract | The main objective of this thesis is the description and characterization of media content generated within the community around the game League of Legends inside the phenomenon of e-sports. The central issue is the definition of metagame term and anchoring its functions in different types of media content rising in the community around the game League of Legends. The output of this work is analysis of different types of media content, in which the term metagame is designed, interpreted and transmitted to the audience. | en_US |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této diplomové práce je popis a charakterizace jednotlivých mediálních obsahů vznikajících v rámci komunity kolem hry League of Legends uvnitř fenoménu e-sports. Ústředním tématem je definice pojmu metagame a ukotvení jeho funkce v jednotlivých typech mediálních obsahů, které v komunitě kolem hry League of Legends vznikají. Výstupem práce je pak analýza jednotlivých typů mediálních obsahů, v rámci kterých je pojem metagame projektován, interpretován a předáván divákům. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | E-sports | cs_CZ |
dc.subject | League of Legends (LOL) | cs_CZ |
dc.subject | metagame | cs_CZ |
dc.subject | počítačové hry | cs_CZ |
dc.subject | streamování | cs_CZ |
dc.subject | E-sports | en_US |
dc.subject | League of Legends (LOL) | en_US |
dc.subject | metagame | en_US |
dc.subject | PC Games | en_US |
dc.subject | streaming | en_US |
dc.title | Komunita League of Legends jako součást fenoménu E-Sports | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-01-28 | |
dc.description.department | Department of Media Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.identifier.repId | 145982 | |
dc.title.translated | League of legends community as part of E-sports phenomenom | en_US |
dc.contributor.referee | Vochocová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001679053 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mediální studia | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Media Studies | en_US |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra mediálních studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Mediální studia | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Media Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavním cílem této diplomové práce je popis a charakterizace jednotlivých mediálních obsahů vznikajících v rámci komunity kolem hry League of Legends uvnitř fenoménu e-sports. Ústředním tématem je definice pojmu metagame a ukotvení jeho funkce v jednotlivých typech mediálních obsahů, které v komunitě kolem hry League of Legends vznikají. Výstupem práce je pak analýza jednotlivých typů mediálních obsahů, v rámci kterých je pojem metagame projektován, interpretován a předáván divákům. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main objective of this thesis is the description and characterization of media content generated within the community around the game League of Legends inside the phenomenon of e-sports. The central issue is the definition of metagame term and anchoring its functions in different types of media content rising in the community around the game League of Legends. The output of this work is analysis of different types of media content, in which the term metagame is designed, interpreted and transmitted to the audience. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016790530106986 | |