Zobrazit minimální záznam

Marketing analysis of additional and extra services of libraries. Their importance for attendance and financial benefits
dc.contributor.advisorJohnova, Radka
dc.creatorMrázová, Kristýna
dc.date.accessioned2020-08-24T16:43:48Z
dc.date.available2020-08-24T16:43:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59169
dc.description.abstractCílem práce je provést analýzu nadstandardních a doplňkových služeb knihoven a jejich význam pro návštěvnost a finanční přínos. V teoretické části je zpracováno téma marketingu a jeho přínosu pro knihovny, definice veřejné knihovny a poskytovaných služeb, krátký rozbor možností financování knihoven a rozbor některých doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Praktická část je věnována rozboru historie a současné situace Městské knihovny v Táboře a služeb, které nabízí. V této části je také zpracován průzkum mezi čtenáři, který se zabýval tím, zda čtenáři o nadstandardních a doplňkových službách knihovny ví a využívají je. Přínosem práce je analýza stavu středně velké veřejné knihovny v oblasti služeb a uspokojování potřeb čtenářů a přehled doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Klíčová slova Marketing knihovnických a informačních služeb Služby veřejné knihovny Doplňkové služby Nadstandardní služby Financování knihovencs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to analyse an additional and extra services of libraries and their importance for attendance and financial benefits. Theoretical part describes marketing and its benefits for libraries, definition of a public library and services, brief analysis of financing libraries and analysis of some additional and extra services offered by Czech and foreign libraries. Practical part is devoted to analysis of history and the current situation in Tabor City Library and services it offers. There is also a research included in this section questioning whether readers know and use an additional and extra library services. This work presents analysis whether or not medium public library in the area of services meets reader's needs and also summary of additional and extra library services offered by Czech and foreign libraries. Keywords Marketing of library and information services Public library services Additional services Extra services Financing of librariesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMarketing knihovnických a informačních služebcs_CZ
dc.subjectslužby veřejné knihovnycs_CZ
dc.subjectdoplňkové službycs_CZ
dc.subjectnadstandardní službycs_CZ
dc.subjectfinancování knihovencs_CZ
dc.subjectMarketing of library and information servicesen_US
dc.subjectpublic library servicesen_US
dc.subjectadditional servicesen_US
dc.subjectextra servicesen_US
dc.subjectfinancing of librariesen_US
dc.titleMarketingová analýza doplňkových a nadstandardních služeb knihoven / informačních center / kulturní organizace. Jejich význam pro návštěvnost a finanční přínoscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-17
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107187
dc.title.translatedMarketing analysis of additional and extra services of libraries. Their importance for attendance and financial benefitsen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph001604666
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je provést analýzu nadstandardních a doplňkových služeb knihoven a jejich význam pro návštěvnost a finanční přínos. V teoretické části je zpracováno téma marketingu a jeho přínosu pro knihovny, definice veřejné knihovny a poskytovaných služeb, krátký rozbor možností financování knihoven a rozbor některých doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Praktická část je věnována rozboru historie a současné situace Městské knihovny v Táboře a služeb, které nabízí. V této části je také zpracován průzkum mezi čtenáři, který se zabýval tím, zda čtenáři o nadstandardních a doplňkových službách knihovny ví a využívají je. Přínosem práce je analýza stavu středně velké veřejné knihovny v oblasti služeb a uspokojování potřeb čtenářů a přehled doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Klíčová slova Marketing knihovnických a informačních služeb Služby veřejné knihovny Doplňkové služby Nadstandardní služby Financování knihovencs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to analyse an additional and extra services of libraries and their importance for attendance and financial benefits. Theoretical part describes marketing and its benefits for libraries, definition of a public library and services, brief analysis of financing libraries and analysis of some additional and extra services offered by Czech and foreign libraries. Practical part is devoted to analysis of history and the current situation in Tabor City Library and services it offers. There is also a research included in this section questioning whether readers know and use an additional and extra library services. This work presents analysis whether or not medium public library in the area of services meets reader's needs and also summary of additional and extra library services offered by Czech and foreign libraries. Keywords Marketing of library and information services Public library services Additional services Extra services Financing of librariesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016046660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV