Strategie komunikace rodičů a učitelů v mateřské škole
Communication Strategies of Parents and Teachers in Kindergartens
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59078Identifikátory
SIS: 81787
Kolekce
- Kvalifikační práce [6511]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Seidlová Málková, Gabriela
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Studium humanitní vzdělanosti - Historický modul
Datum obhajoby
17. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Tématem mé bakalářské práce je "Strategie komunikace rodičů a učitelů v mateřské škole". Jedná se o případovou studii založenou na kvalitativní metodologii. Ve studii jsou sledovány především komunikační cíle a strategie rodičů (matek), obsah jejich komunikace s učitelkami mateřské školy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část studie je zaměřena na obecné vymezení strategie komunikace probíhající ve škole. V praktické části je analýza získaných rozhovorů na zvolené témaKlíčová slova (anglicky)
Title of my bachelor work is "Communication strategies of parents and teachers in kindergarten". It is a case study based on qualitative methodology. In a case study are pursued communication object and strategies mothers, content of their communication with teachers in kindergarten.The study is divided into two parts.The theoretical part is focused on general definition of communication which is in kindergarten.In practical part there is the analysis of interview between researcher and mothersCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Stratégia značky Redken - modifikácia B2B orientácie podniku smerom k B2C
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLacková, Karina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 21. 6. 2022The main topic of this thesis is the modification of the Redken brand strategy from B2B to B2C orientation. Within the theoretical part, the current beauty market is primarily examined. The most important factors influencing ... -
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJohánková, Renata (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 19. 5. 2016V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie ... -
Verbal communication strategies in English as a foreign language
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČervenková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 10. 9. 2018It is desirable that language learners develop their strategic competence, which allows them to communicate the intended meaning when facing breakdowns in communication. One of the manifestations of strategic competence ...