Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan of a Wellness Centre in Brandýs n.L.-Stará Boleslav
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorJansa, Petr
dc.date.accessioned2017-05-16T20:29:11Z
dc.date.available2017-05-16T20:29:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58371
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci vyhnout se problémům na začátku jeho fungování. Důvodem pro realizaci cvičebního studia jsou improvizované podmínky, které panují ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, pro cvičení se zaměřením na jógu, power jógu, pilates a také absence wellness služeb jako masáže, sauny, apod.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems at the beginnig of its operation. The reason for the implementation the study are improvised conditions fort practising yoga, power yoga, pilates, as well as the lack of wellness services such as massages, saunas, etc., prevailing in Brandýs nad Labem - Stará Boleslav.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingový pláncs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectMarketing planen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectSWOT analyzeen_US
dc.titleMarketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId114751
dc.title.translatedMarketing Plan of a Wellness Centre in Brandýs n.L.-Stará Boleslaven_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph001623455
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci vyhnout se problémům na začátku jeho fungování. Důvodem pro realizaci cvičebního studia jsou improvizované podmínky, které panují ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, pro cvičení se zaměřením na jógu, power jógu, pilates a také absence wellness služeb jako masáže, sauny, apod.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems at the beginnig of its operation. The reason for the implementation the study are improvised conditions fort practising yoga, power yoga, pilates, as well as the lack of wellness services such as massages, saunas, etc., prevailing in Brandýs nad Labem - Stará Boleslav.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990016234550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV