Marketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavi
Marketing Plan of a Wellness Centre in Brandýs n.L.-Stará Boleslav
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/58371Identifiers
Study Information System: 114751
Collections
- Kvalifikační práce [8829]
Author
Advisor
Referee
Ruda, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
12. 9. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Marketingový plán, marketing, marketingový mix, konkurence, SWOT analýzaKeywords (English)
Marketing plan, marketing, marketing mix, competition, SWOT analyzeCílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci vyhnout se problémům na začátku jeho fungování. Důvodem pro realizaci cvičebního studia jsou improvizované podmínky, které panují ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, pro cvičení se zaměřením na jógu, power jógu, pilates a také absence wellness služeb jako masáže, sauny, apod.
The aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems at the beginnig of its operation. The reason for the implementation the study are improvised conditions fort practising yoga, power yoga, pilates, as well as the lack of wellness services such as massages, saunas, etc., prevailing in Brandýs nad Labem - Stará Boleslav.