Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum
Customer satisfaction of the recreational center Vršasport
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56782Identifiers
Study Information System: 110963
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
16. 1. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetřeníKeywords (English)
marketing, services, sport services, loyalty, customers, surveyNázev práce: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum Cíle práce: Tato diplomová práce je zaměřena na sportovní areál Vršasportcentrum , ve kterém byl proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníku. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných bylo také hlavním cílem této diplomové práce. Výsledkem dotazníkového šetření v areálu Vršasportcentra bude odraz spokojenosti klientů navštěvujících toto centrum. Na základě získaných dat bude možné vylepšit nabízené služby dle přání zákazníků. Metody: Průzkum spokojenosti byl zkoumán pomocí dotazníku, který byl předložen klientům sportovního areálu Vršasportcentrum v měsíci červenci roku 2012. Tento dotazník se zaměřuje zejména na otázky týkající se uspokojení potřeb zákazníků sportovního areálu. Výsledky: Zákazníci sportovního areálu Vršasportcentrum jsou s nabízenými službami převážně spokojeni. Nedostatky byly nalezeny nejvíce u problematiky hygieny v prostorách šaten a malé prezentace, jak na vlastních internetových stránkách, tak zároveň na sociálních sítích. V celkovém kontextu jsou však klienti s poskytovanými službami spokojeni. Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetření
Thesis title: Customer satisfaction of the recreational center Vršasport Goal of the thesis: This thesis focuses on recreational center Vršasport. The customer satisfaction was measured by a survey handed out to the customers of the center. The creation of the survey and following data elaboration was the main goal of this thesis as well. The result of the survey will reflect the customer satisfaction of the recreational center. Based on data extracted from the survey, the center will be able to improve its services to better serve the customers. Methods: Customer satisfaction was examined by the survey that was handed out to customers of Vršasport center between November 2011 and April 2012. The survey focuses mainly on topics related to satisfaction of the customer needs. Results: Customers of sport center Vršasportcentrum are mainly satisfied with offered services. Deficiencies were mainly found in lack of hygiene in locker rooms and in lack of center presentation - both center's wabpages and facebook pages. Overall, the customers are satisfied with offered services. Key words: marketing, services, sport services, loyalty, customers, survey