Zobrazit minimální záznam

Customer satisfaction of the recreational center Vršasport
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorBasík, Libor
dc.date.accessioned2017-05-16T12:47:51Z
dc.date.available2017-05-16T12:47:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56782
dc.description.abstractNázev práce: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum Cíle práce: Tato diplomová práce je zaměřena na sportovní areál Vršasportcentrum , ve kterém byl proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníku. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných bylo také hlavním cílem této diplomové práce. Výsledkem dotazníkového šetření v areálu Vršasportcentra bude odraz spokojenosti klientů navštěvujících toto centrum. Na základě získaných dat bude možné vylepšit nabízené služby dle přání zákazníků. Metody: Průzkum spokojenosti byl zkoumán pomocí dotazníku, který byl předložen klientům sportovního areálu Vršasportcentrum v měsíci červenci roku 2012. Tento dotazník se zaměřuje zejména na otázky týkající se uspokojení potřeb zákazníků sportovního areálu. Výsledky: Zákazníci sportovního areálu Vršasportcentrum jsou s nabízenými službami převážně spokojeni. Nedostatky byly nalezeny nejvíce u problematiky hygieny v prostorách šaten a malé prezentace, jak na vlastních internetových stránkách, tak zároveň na sociálních sítích. V celkovém kontextu jsou však klienti s poskytovanými službami spokojeni. Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetřenícs_CZ
dc.description.abstractThesis title: Customer satisfaction of the recreational center Vršasport Goal of the thesis: This thesis focuses on recreational center Vršasport. The customer satisfaction was measured by a survey handed out to the customers of the center. The creation of the survey and following data elaboration was the main goal of this thesis as well. The result of the survey will reflect the customer satisfaction of the recreational center. Based on data extracted from the survey, the center will be able to improve its services to better serve the customers. Methods: Customer satisfaction was examined by the survey that was handed out to customers of Vršasport center between November 2011 and April 2012. The survey focuses mainly on topics related to satisfaction of the customer needs. Results: Customers of sport center Vršasportcentrum are mainly satisfied with offered services. Deficiencies were mainly found in lack of hygiene in locker rooms and in lack of center presentation - both center's wabpages and facebook pages. Overall, the customers are satisfied with offered services. Key words: marketing, services, sport services, loyalty, customers, surveyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectloajalitacs_CZ
dc.subjectklientcs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectcustomersen_US
dc.subjectsurveyen_US
dc.titleSpokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrumcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId110963
dc.title.translatedCustomer satisfaction of the recreational center Vršasporten_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph001558443
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum Cíle práce: Tato diplomová práce je zaměřena na sportovní areál Vršasportcentrum , ve kterém byl proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníku. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných bylo také hlavním cílem této diplomové práce. Výsledkem dotazníkového šetření v areálu Vršasportcentra bude odraz spokojenosti klientů navštěvujících toto centrum. Na základě získaných dat bude možné vylepšit nabízené služby dle přání zákazníků. Metody: Průzkum spokojenosti byl zkoumán pomocí dotazníku, který byl předložen klientům sportovního areálu Vršasportcentrum v měsíci červenci roku 2012. Tento dotazník se zaměřuje zejména na otázky týkající se uspokojení potřeb zákazníků sportovního areálu. Výsledky: Zákazníci sportovního areálu Vršasportcentrum jsou s nabízenými službami převážně spokojeni. Nedostatky byly nalezeny nejvíce u problematiky hygieny v prostorách šaten a malé prezentace, jak na vlastních internetových stránkách, tak zároveň na sociálních sítích. V celkovém kontextu jsou však klienti s poskytovanými službami spokojeni. Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetřenícs_CZ
uk.abstract.enThesis title: Customer satisfaction of the recreational center Vršasport Goal of the thesis: This thesis focuses on recreational center Vršasport. The customer satisfaction was measured by a survey handed out to the customers of the center. The creation of the survey and following data elaboration was the main goal of this thesis as well. The result of the survey will reflect the customer satisfaction of the recreational center. Based on data extracted from the survey, the center will be able to improve its services to better serve the customers. Methods: Customer satisfaction was examined by the survey that was handed out to customers of Vršasport center between November 2011 and April 2012. The survey focuses mainly on topics related to satisfaction of the customer needs. Results: Customers of sport center Vršasportcentrum are mainly satisfied with offered services. Deficiencies were mainly found in lack of hygiene in locker rooms and in lack of center presentation - both center's wabpages and facebook pages. Overall, the customers are satisfied with offered services. Key words: marketing, services, sport services, loyalty, customers, surveyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015584430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV