Vzdělává ISS FSV UK své studenty v souladu s potřebami trhu práce? (Evaluační případová studie)
Does ISS FSV UK prepare the Students for Actual Needs at the Labor Market?
rigorózní práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56570Identifikátory
SIS: 139851
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Soukup, Petr
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
20. 3. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Zaměstnatelnost, vzdělání, vysoká škola, zaměstnavatel, evaluace, logický model, zainteresovaná strana, zájmyKlíčová slova (anglicky)
Employability, education, university, employer, evaluation, logic model, stakeholder, interestsRigorózní práce "Vzdělává ISS FSV UK své studenty v souladu s potřebami trhu práce?" pojednává o vztahu mezi terciárním vzděláním absolventů a jejich uplatněním na trhu práce. V teoretické části se práce zabývá významy vzdělání ve vztahu k zaměstnatelnosti absolventů. Metodologická část přibližuje tento vztah na případové studii Institutu sociologických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jako výzkumná metoda je k řešení hlavního cíle práce zvolena evaluace. Analytická část postupně odhaluje koncepční model evaluovaného programu, zainteresované strany a jejich zájmy a nakonec odpovídá na evaluační otázky práce o míře plnění jednotlivých kompetencí zaměstnatelnosti absolventů ISS FSV UK. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The rigorous work "Does ISS educate their students in accordance with the needs of the labor market?" deals with the relationship between tertiary education of graduates and their labor market outcomes. In the theoretical part the thesis deals with the importance of education in relation to the employability of graduates. The methodological part approaches this relationship on a case study of the Institute of Sociological Studies, Faculty of Social Sciences, Charles University. Evaluation as s research method is chosen to solve the diploma thesis. The analytical part gradually reveals the conceptual model of the evaluated program, stakeholders and their interests. The aim of the analytical part is to answer the evaluation questions about the level of work performance of graduate employability skills. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)