Volební kampaně v České republice při volbách do Senátu a do krajských zastupitelstev v roce 2008
Election campaign in the Czech Republic in election to the Senate and regional councils in 2008
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55694Identifikátory
SIS: 94572
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jüptner, Petr
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
25. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
volební kampaň, politický marketing, volby v roce 2008, Česká republika, volby druhého řáduKlíčová slova (anglicky)
eletion campaign, political marketing, election in a year 2008, the Czech Republic, second-order electionsDiplomová práce se zabývá volebními kampaněmi v České republice při volbách druhého řádu v průběhu roku 2008 a zkoumá míru profesionalizace volebních kampaní. Hlavní cíl práce je popis průběhu volební kampaně a zjištění, zda ve volbách druhého řádu se používá politický marketing.
This study deals with the Election Campaign in the Czech Republic in a second-order elections during a year 2008 and the study is investigating the degree how many Election Campaigns were professional. The main aim of this study is a description of process of the Election Campaign and the study was checking up which political marketing is using in a second-order elections.