Zobrazit minimální záznam

A comparison of possibilities of using methods of internal corporate education - coaching and mentoring
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.creatorKolmistrová, Aneta
dc.date.accessioned2017-05-16T03:23:49Z
dc.date.available2017-05-16T03:23:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54709
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovanýcs_CZ
dc.description.abstractThis thesis examines the application of two educational methods - coaching and mentoring - in an internal corporate education system. Attention is first drawn to the concept of corporate education, while terms such as education effectiveness and procedures of actual implementation are clarified. Thereafter, both examined methods are defined and goals to achieve through these methods are presented. Both methods are then compared, with the emphasis on their similarities and differences. The thesis also examines the specific situations in which it is appropriate to use either coaching or mentoring as part of company staff development. In the empirical part of the thesis, a cross-company survey is presented, researching an own approach to use of examined methods. Key words: corporate education, coaching, coach, coachee, mentoring, mentor, menteeen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpodnikové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkoučinkcs_CZ
dc.subjectkoučcs_CZ
dc.subjectkoučovanýcs_CZ
dc.subjectmentoringcs_CZ
dc.subjectmentorcs_CZ
dc.subjectmentorovanýcs_CZ
dc.subjectcorporate educationen_US
dc.subjectcoachingen_US
dc.subjectcoachen_US
dc.subjectcoacheeen_US
dc.subjectmentoringen_US
dc.subjectmentoren_US
dc.subjectmenteeen_US
dc.titleSrovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-12
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId124032
dc.title.translatedA comparison of possibilities of using methods of internal corporate education - coaching and mentoringen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph001625160
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovanýcs_CZ
uk.abstract.enThis thesis examines the application of two educational methods - coaching and mentoring - in an internal corporate education system. Attention is first drawn to the concept of corporate education, while terms such as education effectiveness and procedures of actual implementation are clarified. Thereafter, both examined methods are defined and goals to achieve through these methods are presented. Both methods are then compared, with the emphasis on their similarities and differences. The thesis also examines the specific situations in which it is appropriate to use either coaching or mentoring as part of company staff development. In the empirical part of the thesis, a cross-company survey is presented, researching an own approach to use of examined methods. Key words: corporate education, coaching, coach, coachee, mentoring, mentor, menteeen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990016251600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV