dc.contributor.advisor | Eger, Ludvík | |
dc.creator | Kolmistrová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T03:23:49Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T03:23:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/54709 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis examines the application of two educational methods - coaching and mentoring - in an internal corporate education system. Attention is first drawn to the concept of corporate education, while terms such as education effectiveness and procedures of actual implementation are clarified. Thereafter, both examined methods are defined and goals to achieve through these methods are presented. Both methods are then compared, with the emphasis on their similarities and differences. The thesis also examines the specific situations in which it is appropriate to use either coaching or mentoring as part of company staff development. In the empirical part of the thesis, a cross-company survey is presented, researching an own approach to use of examined methods. Key words: corporate education, coaching, coach, coachee, mentoring, mentor, mentee | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | podnikové vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | koučink | cs_CZ |
dc.subject | kouč | cs_CZ |
dc.subject | koučovaný | cs_CZ |
dc.subject | mentoring | cs_CZ |
dc.subject | mentor | cs_CZ |
dc.subject | mentorovaný | cs_CZ |
dc.subject | corporate education | en_US |
dc.subject | coaching | en_US |
dc.subject | coach | en_US |
dc.subject | coachee | en_US |
dc.subject | mentoring | en_US |
dc.subject | mentor | en_US |
dc.subject | mentee | en_US |
dc.title | Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-12 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 124032 | |
dc.title.translated | A comparison of possibilities of using methods of internal corporate education - coaching and mentoring | en_US |
dc.contributor.referee | Šerák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001625160 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis examines the application of two educational methods - coaching and mentoring - in an internal corporate education system. Attention is first drawn to the concept of corporate education, while terms such as education effectiveness and procedures of actual implementation are clarified. Thereafter, both examined methods are defined and goals to achieve through these methods are presented. Both methods are then compared, with the emphasis on their similarities and differences. The thesis also examines the specific situations in which it is appropriate to use either coaching or mentoring as part of company staff development. In the empirical part of the thesis, a cross-company survey is presented, researching an own approach to use of examined methods. Key words: corporate education, coaching, coach, coachee, mentoring, mentor, mentee | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016251600106986 | |