Učitel, kolegialita a spolupráce
Teacher, collegiality and collaboration
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54259Identifikátory
SIS: 125288
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Charyparová, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
28. 1. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
další vzdělávání, spolupráce, kolegialita, učitel ZŠ, dotazníkový výzkumKlíčová slova (anglicky)
continuing education, cooperation, collegiality, elementary school teacher, questionnaire surveyDiplomová práce je zaměřená na problematiku spolupráce mezi učiteli v současné základní škole. Teoretická část se zabývá charakteristikou konceptu školy jako učící se organizace a věnuje se faktorům, které výrazným způsobem ovlivňují spolupráci učitelů ve škole. Empirická část má charakter vícepřípadové studie a diskutuje silná a slabá místa spolupráce učitelů na zkoumaných čtyřech základních školách.
This graduation thesis is focused on the issues of cooperation between teachers at the elementary school. The theoretical part is occupied with concept attributes of school like teaching organization and also is dedicated to factors which noticeably influence the cooperation of teachers in the school. The empirical part has character of more case studies which discuss the strong and weak parts of the cooperation between teachers which were researched at four elementary schools.