Zobrazit minimální záznam

Mighty Sounds music festivalś comunication between 2009 - 2011
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorVohralík, Marek
dc.date.accessioned2020-02-14T13:13:06Z
dc.date.available2020-02-14T13:13:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53954
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Communication of the Mighty Sounds Music Festival from 2009- 2011" focuses on the analysis of marketing communications of a particular cultural institution over the long term. The first part takes a look at the role of music festivals in the field of culture marketing, and sets about to define the characteristics, which affect their communication. The second part of the thesis deals with the various communication operations of the analyzed festival. The subsequent part includes a communication audit based on the results of the research and a comparative analysis of the Mighty Sounds festival and its closest competitors. The conclusion evaluates the communication from the perspective of the author and contains several recommendations for improvement.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce "Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009-2011" je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní kulturní instituce v delším časovém úseku. Ve své první části hledá místo hudebních festivalů v rámci marketingu kultury a vymezuje jejich specifika, která ovlivňují jejich komunikaci. V druhé části se pak práce zabývá jednotlivými komunikačními aktivitami zkoumaného festivalu. Její třetí část patří komunikačnímu auditu festivalu na základě výsledků provedeného výzkumu a formou komparativní analýzy porovnávající festival Mighty Sounds a jeho nejbližší konkurenty. Závěr pak patří zhodnocení komunikace z pohledu autora a několika doporučením k jejímu zlepšení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing communication of servicesen_US
dc.subjectmarketing communication of cultural institutionsen_US
dc.subjectmusic festivalsen_US
dc.subjectMighty Sounds festivalen_US
dc.subjectMarketingová komunikace služebcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikace kulturních institucícs_CZ
dc.subjectkulturní institucecs_CZ
dc.subjecthudební festivalycs_CZ
dc.subjectfestival Mighty Soundscs_CZ
dc.titleKomunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009 - 2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-29
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116528
dc.title.translatedMighty Sounds music festivalś comunication between 2009 - 2011en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001557883
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009-2011" je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní kulturní instituce v delším časovém úseku. Ve své první části hledá místo hudebních festivalů v rámci marketingu kultury a vymezuje jejich specifika, která ovlivňují jejich komunikaci. V druhé části se pak práce zabývá jednotlivými komunikačními aktivitami zkoumaného festivalu. Její třetí část patří komunikačnímu auditu festivalu na základě výsledků provedeného výzkumu a formou komparativní analýzy porovnávající festival Mighty Sounds a jeho nejbližší konkurenty. Závěr pak patří zhodnocení komunikace z pohledu autora a několika doporučením k jejímu zlepšení.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Communication of the Mighty Sounds Music Festival from 2009- 2011" focuses on the analysis of marketing communications of a particular cultural institution over the long term. The first part takes a look at the role of music festivals in the field of culture marketing, and sets about to define the characteristics, which affect their communication. The second part of the thesis deals with the various communication operations of the analyzed festival. The subsequent part includes a communication audit based on the results of the research and a comparative analysis of the Mighty Sounds festival and its closest competitors. The conclusion evaluates the communication from the perspective of the author and contains several recommendations for improvement.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015578830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV