Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011
Communication of the City of Hradec Králové in Years 2009-2011
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53930Identifikátory
SIS: 132479
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
29. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Hradec Králové, komunikace, cestovní ruch, marketing, destinace cestovního ruchu, propagace, kultura, historieKlíčová slova (anglicky)
Hradec Kralove, communication, tourism, marketing, tourism destination, promotion, culture, historyBakalářská práce na téma Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011 analyzuje komunikační aktivity vyvíjené statutárním městem Hradcem Králové zejména v oblasti cestovního ruchu. Rozlišuje přitom komunikaci v České republice a v zahraničí. Práce zkoumá jednotlivé propagační aktivity - jak v rámci informačních center, sdruženích cestovního ruchu, prezentace na veletrzích, - tak i prostřednictvím spolupráce s partnerskými městy. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou tyto kanály využívány efektivně a zda Hradec Králové svou komunikaci v cestovním ruchu řídí plánovitě v rámci destinančího managementu. Pozornost je věnována i samotnému městu z pohledu historie, urbanismu a hlavních turistických atraktivit. Ze zpracovaného materiálu vychází SWOT analýza, která popisuje nedostatky a vyzdvihuje úspěšné počiny Hradce Králové v komunikaci k návštěvníkům. Analýza zárověn naznačuje příležitosti města. Práce obsahuje konkrétní doporučení pro zlepšení destinačního managementu města tak, aby se Hradec Králové v budoucnu mohl lépe prosadit a vymezit v konkurenci ostatních měst jako město kulturních akcí a hostitelské město významných kongresů.
This research report on Communication of the City of Hradec Kralove in Years 2009-2011 analyses the communication activities carried out by the statutory city of Hradec Kralove particularly in tourism. It distinguishes communication within the Czech Republic and abroad. The work investigates promotion activites in the city's information centres, tourism organizations, tourism fairs and cooperation with twinned cities. The aim was to establish the effectiveness of communication channels and if Hradec Kralove manages its communication in tourism through destination management. In the research report, the city itself is seen from the vantage point of its history, urbanism and main tourist attractions. SWOT analysis comes from the literature material and describes deficiencies and successful enterprises of Hradec Kralove's communication to visitors. The analysis also implies other opportunities for the city. The literature work also contains particular suggestions for improving the city's destination managent in the future. These ideas should help the city strenghten its positioning among other cities as a city of cultural events and host city of important congresses.