Zobrazit minimální záznam

Transformation of VICE media company in the context of global changes in the media environment
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorPísačková, Kateřina
dc.date.accessioned2020-02-14T12:45:04Z
dc.date.available2020-02-14T12:45:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52499
dc.description.abstractThe thesis deals with the gradual transformation of the American media company VICE media, originally a magazine of marginal interest, into a major global media corporation. The case study describes sequentially each stage of such transformation and describes how the overall change in the company's organization influences the media content produced by the company. The thesis also deals with the aspect of mutual relationship of the marketing section of the media, the target group and the content. The aim of the thesis is to describe the mechanisms behind the recent successful expansion of the brand VICE media. Since this transformation could not take place without deeper changes in global audience, which is company's target group, especially the current young generation, I am also describing phenomenon of so-called Generation X and Generation Y. Regarding the fact, that this whole transformation is happening on the background of more essential changes in the whole media landscape after the dot.com revolution, these aspects are being discussed as well. Towards the end I am focusing on the operation of the Vice Czechoslovakia branch of the media.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá postupnou transformací americké mediální společnosti VICE média z marginálního zájmového periodika ve významnou globální mediální korporaci. V rámci případové studie v práci popisuji, jak na sebe navazovali jednotlivé fáze této transformace a jak celková změna organizace společnosti ovlivňuje mediální obsah produkovaný touto společností . V práci se věnuji i novým marketingovým metodám, která společnost uplatňuje, především pak jejich provázanosti s tvorbou obsahu. Cílem práce je popsat mechanismy, které stojí za úspěšnou expanzí značky VICE média. Jelikož tato transformace nemohla proběhnout bez hlubší proměny globálního publika, na které společnost cílí a jímž je současná mladá generace, věnuji se i popisu fenoménů tzv. Generace X a následné Generace Y. Tato transformace se děje na pozadí hlubších proměn globálního mediálního prostředí, které pozorujeme od nástupu internetu, práce se tedy věnuje i tomuto významnému fenoménu. V závěru práce popisuji fungování české pobočky tohoto média.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleTransformace mediálního impéria VICE v kontextu globálních změn mediálního prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId103712
dc.title.translatedTransformation of VICE media company in the context of global changes in the media environmenten_US
dc.contributor.refereeTurek, Pavel
dc.identifier.aleph001601389
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá postupnou transformací americké mediální společnosti VICE média z marginálního zájmového periodika ve významnou globální mediální korporaci. V rámci případové studie v práci popisuji, jak na sebe navazovali jednotlivé fáze této transformace a jak celková změna organizace společnosti ovlivňuje mediální obsah produkovaný touto společností . V práci se věnuji i novým marketingovým metodám, která společnost uplatňuje, především pak jejich provázanosti s tvorbou obsahu. Cílem práce je popsat mechanismy, které stojí za úspěšnou expanzí značky VICE média. Jelikož tato transformace nemohla proběhnout bez hlubší proměny globálního publika, na které společnost cílí a jímž je současná mladá generace, věnuji se i popisu fenoménů tzv. Generace X a následné Generace Y. Tato transformace se děje na pozadí hlubších proměn globálního mediálního prostředí, které pozorujeme od nástupu internetu, práce se tedy věnuje i tomuto významnému fenoménu. V závěru práce popisuji fungování české pobočky tohoto média.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the gradual transformation of the American media company VICE media, originally a magazine of marginal interest, into a major global media corporation. The case study describes sequentially each stage of such transformation and describes how the overall change in the company's organization influences the media content produced by the company. The thesis also deals with the aspect of mutual relationship of the marketing section of the media, the target group and the content. The aim of the thesis is to describe the mechanisms behind the recent successful expansion of the brand VICE media. Since this transformation could not take place without deeper changes in global audience, which is company's target group, especially the current young generation, I am also describing phenomenon of so-called Generation X and Generation Y. Regarding the fact, that this whole transformation is happening on the background of more essential changes in the whole media landscape after the dot.com revolution, these aspects are being discussed as well. Towards the end I am focusing on the operation of the Vice Czechoslovakia branch of the media.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016013890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV