Marketingová komunikace podniku
Marketing Communications of the Company
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51905Identifikátory
SIS: 124256
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sieber, Martina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
9. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikace, komunikační mix, komunikační proces, marketingová komunikace, podniková kulturaKlíčová slova (anglicky)
communication, communication mix, communication process, marketing communications, corporate culturePředmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace podniku. Práce nahlíží na tuto problematiku jako na sociální jev, jako na formu kontaktů se zákazníky. Předpokladem úspěšné marketingové komunikace není jen znalost potřeb zákazníků a používání různých nástrojů komunikačního mixu, ale i budování podnikové identity. První část se zabývá obecnou teorií komunikace a analyzuje jednotlivé prvky komunikačního procesu. Teoretický úvod je východiskem pro další výklad marketingové komunikace. V druhé části poukazuji na vztah mezi podnikovou a marketingovou komunikací, zabývám se rolí podnikové kultury a věnuji se jednotlivých prostředkům komunikačního mixu.
The subject of this thesis is a marketing communications of company. The work looks at the issue as a social phenomenon, as a form of contact with customers. Assumption for successful marketing communication is not only knowledge of customer needs and the use of various communication mix tools, but also building corporate identity. The first part deals with the general theory of communication and analyzes the various elements of the communication process. Theoretical introduction is the starting point for further interpretation of marketing communications. The second part points to a relationship between the corporate and marketing communications, focusing on the role of corporate culture and devote the tools of the communication mix.