Realtime library for procedural generation and rendering of terrains
Realtime library for procedural generation and rendering of terrain
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51668Identifikátory
SIS: 135116
Kolekce
- Kvalifikační práce [10923]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šik, Martin
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
9. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
procedurální terén, fraktální krajina, úroveň detailůKlíčová slova (anglicky)
procedural terrain, fractal landscape, level of detailTechniky procedurálního generování grafického obsahu zažily za po-sledních třicet let širokého užití. Jedná se o stále aktivní oblast výzkumu s aplikacemi v 3D modelovacím software, videohrách a filmech. Tato práce se zaměřuje na algoritmy pro generování a zobrazování virtuálních terénů v reálném čase. Prezentujeme přehled dostupných metod a některé z nich poskytujeme v rámci rozšiřitelné knihovny pro syntézu procedurálních krajin. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Techniques for procedural generation of the graphics content have seen widespread use in multimedia over the past thirty years. It is still an active area of research with many applications in 3D modeling software, video games, and films. This thesis focuses on algorithmic generation of virtual terrains in real-time and their real-time visualization. We provide an overview of available approaches and present an extendable library for procedural terrain synthesis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)