dc.contributor.advisor | Šubrová, Anežka | |
dc.creator | Hofmannová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T12:12:38Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T12:12:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/51522 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je zachytit změny v odborné přípravě výtvarně nadaných žáků ve studijním oboru Užitá malba. V teoretické části je zachycena analýza vzdělávacích cílů národních a mezinárodních dokumentů v kontextu celoživotního vzdělávání, rámcových vzdělávacích programů pro obor užitá malba a jeho vazeb k rámcovým vzdělávacím programům základní školy a základní umělecké školy. V metodické části je v hlavních charakteristikách popsán školní vzdělávací program realizovaný na Střední uměleckoprůmyslové škole sklářské Valašské Meziříčí, kde pracuji. Obsahuje návrhy základních učebních dokumentů, výběr témat a časových dotací pro profilové předměty Praktická cvičení a Technologie, uvádím také příklady realizovaných výukových vzdělávacích aktivit s důrazem na integrování obsahu společenskovědního základu s prvky přírodovědně-technického základu. Cílem metodické části je prezentovat, jak byly v mé pedagogické praxi využity teoretické znalosti, metody, formy a postupy vzdělávání, se zřetelem na oblast motivování a hodnocení žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | (in Engllish) The main goal of this work is to describe the changes in training artistically gifted students in the field of study of Applied painting. In the theoretical part the analysis of educational objectives of national and international documents is captured in the context of lifelong education, general education programs in the field of applied painting and its ties to the framework curricula of primary schools and primary art school. In the methodological part of this work I described the main characteristics of the educational program which is implemented by the Secondary Glass School Valašské Meziříčí, where I work. It contains proposals of basic curricula, selection of topics and time allocation for profile subjects Practical Training and Technology. Examples of real teaching learning activities with an emphasis on integrating the content of social science base with elements of Sciences technology base are introduced. The aim of the methodological part is to present the way how the theoretical knowledge of methods, forms of education are used in my teaching practice use, with the emphasis on the area of motivation of students and students' assessment. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Národní program rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Bílá kniha | cs_CZ |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs_CZ |
dc.subject | Školský zákon | cs_CZ |
dc.subject | Profil absolventa | cs_CZ |
dc.subject | Odborné kompetence | cs_CZ |
dc.subject | Klíčové kompetence | cs_CZ |
dc.subject | Školní vzdělávací program | cs_CZ |
dc.subject | Užitá malba | cs_CZ |
dc.subject | Technologie | cs_CZ |
dc.subject | Praktická cvičení | cs_CZ |
dc.subject | National Program of the Development of Education | en_US |
dc.subject | White Book | en_US |
dc.subject | Framework educational program | en_US |
dc.subject | School legislation | en_US |
dc.subject | Graduate profile | en_US |
dc.subject | Professional competence | en_US |
dc.subject | Key competencies | en_US |
dc.subject | School curriculum | en_US |
dc.subject | Technology | en_US |
dc.subject | Practical training | en_US |
dc.title | Školní vzdělávací programy uměleckých souborů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-02 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93122 | |
dc.title.translated | Educational Programes for art Branches | en_US |
dc.contributor.referee | Valenta, Josef | |
dc.identifier.aleph | 001625203 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je zachytit změny v odborné přípravě výtvarně nadaných žáků ve studijním oboru Užitá malba. V teoretické části je zachycena analýza vzdělávacích cílů národních a mezinárodních dokumentů v kontextu celoživotního vzdělávání, rámcových vzdělávacích programů pro obor užitá malba a jeho vazeb k rámcovým vzdělávacím programům základní školy a základní umělecké školy. V metodické části je v hlavních charakteristikách popsán školní vzdělávací program realizovaný na Střední uměleckoprůmyslové škole sklářské Valašské Meziříčí, kde pracuji. Obsahuje návrhy základních učebních dokumentů, výběr témat a časových dotací pro profilové předměty Praktická cvičení a Technologie, uvádím také příklady realizovaných výukových vzdělávacích aktivit s důrazem na integrování obsahu společenskovědního základu s prvky přírodovědně-technického základu. Cílem metodické části je prezentovat, jak byly v mé pedagogické praxi využity teoretické znalosti, metody, formy a postupy vzdělávání, se zřetelem na oblast motivování a hodnocení žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in Engllish) The main goal of this work is to describe the changes in training artistically gifted students in the field of study of Applied painting. In the theoretical part the analysis of educational objectives of national and international documents is captured in the context of lifelong education, general education programs in the field of applied painting and its ties to the framework curricula of primary schools and primary art school. In the methodological part of this work I described the main characteristics of the educational program which is implemented by the Secondary Glass School Valašské Meziříčí, where I work. It contains proposals of basic curricula, selection of topics and time allocation for profile subjects Practical Training and Technology. Examples of real teaching learning activities with an emphasis on integrating the content of social science base with elements of Sciences technology base are introduced. The aim of the methodological part is to present the way how the theoretical knowledge of methods, forms of education are used in my teaching practice use, with the emphasis on the area of motivation of students and students' assessment. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016252030106986 | |