Zobrazit minimální záznam

Communication of the TOP 09 Party for the Parliamentary Elections into the Chamber of Deputies of the CR in 2010
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorFrost, Iveta
dc.date.accessioned2017-05-08T20:29:20Z
dc.date.available2017-05-08T20:29:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51195
dc.description.abstractBakalářská práce "Komunikace TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010" pojednává o předvolební kampani nově vzniklé neparlamentní politické strany TOP 09 k volbám do Poslanecké sněmovny, které se po dvojím zrušení předčasného termínu voleb na podzim 2009 uskutečnily až v termínu řádném, a to 28. a 29. května 2010. Pro komplexní uchopení tématu práce popisuje politické události, které se v České republice před parlamentními volbami v roce 2010 odehrály. Ty podmínily samotný vznik TOP 09 a do značné míry i potenciál jejího pozdějšího volebního úspěchu. Práce se dále zabývá profilem politické strany TOP 09, analýzou jejích volebních programů, positioningem TOP 09 na trhu parlamentních voleb a výsledky předvolebních preferencí strany v šetřeních jednotlivých výzkumných agentur. Následuje analýza předvolební kampaně samotné. Ta se zabývá jak celkovou strategií kampaně TOP 09 - jejím cílem, cílovými skupinami, tonalitou, tématy, načasováním, úrovněmi a rozpočtem, tak i barevnou symbolikou kampaně, jejími hlavními tvářemi, mediálním mixem a fenoménem negativní kampaně a jeho využitím. Následují výsledky voleb jako zpětná vazba politické komunikace. V závěru práce je provedeno zhodnocení předvolební kampaně TOP 09.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor Thesis "Communication of the TOP 09 Party for the Parliamentary Elections into the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2010" deals with the election campaign of the newly established non-parliamentary political party TOP 09 for the elections into Chamber of Deputies. The elections took place in the regular term of 28th and 29th May 2010 after the premature terms of autumn 2009 were twice cancelled. For a complex description of the topic this thesis describes the political matters that happened in the Czech Republic before the parliamentary elections of 2010. These matters influenced the establishment of the TOP 09 party and to a great extent also the potential of its later election success. The thesis also deals with the profile of political party TOP 09, analysis of its election programmes, positioning of TOP 09 in the parliamentary election market and results of election preferences of the party in surveys by research agencies. After that follows the analysis of the election campaign itself. The analysis of the election campaign deals with the general strategy of the TOP 09 campaign - its aim, target groups, tone, topics, timing, levels (national/regional) and budget, as well as with the colour symbology of the campaign, its main faces, media mix and the phenomenon of negative...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTOP 09cs_CZ
dc.subjectpolitická stranacs_CZ
dc.subjectparlamentní volbycs_CZ
dc.subjectpředvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectTOP 09en_US
dc.subjectpolitical partyen_US
dc.subjectparliamentary electionsen_US
dc.subjectelection campaignen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.titleKomunikace TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-26
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId105121
dc.title.translatedCommunication of the TOP 09 Party for the Parliamentary Elections into the Chamber of Deputies of the CR in 2010en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001493426
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komunikace TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010" pojednává o předvolební kampani nově vzniklé neparlamentní politické strany TOP 09 k volbám do Poslanecké sněmovny, které se po dvojím zrušení předčasného termínu voleb na podzim 2009 uskutečnily až v termínu řádném, a to 28. a 29. května 2010. Pro komplexní uchopení tématu práce popisuje politické události, které se v České republice před parlamentními volbami v roce 2010 odehrály. Ty podmínily samotný vznik TOP 09 a do značné míry i potenciál jejího pozdějšího volebního úspěchu. Práce se dále zabývá profilem politické strany TOP 09, analýzou jejích volebních programů, positioningem TOP 09 na trhu parlamentních voleb a výsledky předvolebních preferencí strany v šetřeních jednotlivých výzkumných agentur. Následuje analýza předvolební kampaně samotné. Ta se zabývá jak celkovou strategií kampaně TOP 09 - jejím cílem, cílovými skupinami, tonalitou, tématy, načasováním, úrovněmi a rozpočtem, tak i barevnou symbolikou kampaně, jejími hlavními tvářemi, mediálním mixem a fenoménem negativní kampaně a jeho využitím. Následují výsledky voleb jako zpětná vazba politické komunikace. V závěru práce je provedeno zhodnocení předvolební kampaně TOP 09.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor Thesis "Communication of the TOP 09 Party for the Parliamentary Elections into the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2010" deals with the election campaign of the newly established non-parliamentary political party TOP 09 for the elections into Chamber of Deputies. The elections took place in the regular term of 28th and 29th May 2010 after the premature terms of autumn 2009 were twice cancelled. For a complex description of the topic this thesis describes the political matters that happened in the Czech Republic before the parliamentary elections of 2010. These matters influenced the establishment of the TOP 09 party and to a great extent also the potential of its later election success. The thesis also deals with the profile of political party TOP 09, analysis of its election programmes, positioning of TOP 09 in the parliamentary election market and results of election preferences of the party in surveys by research agencies. After that follows the analysis of the election campaign itself. The analysis of the election campaign deals with the general strategy of the TOP 09 campaign - its aim, target groups, tone, topics, timing, levels (national/regional) and budget, as well as with the colour symbology of the campaign, its main faces, media mix and the phenomenon of negative...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990014934260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV