Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Identity of club FK Viktoria Žižkov and application in the commercial activity
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/51010Identifiers
Study Information System: 91021
CU Caralogue: 990013835230106986
Collections
- Kvalifikační práce [8928]
Author
Advisor
Referee
Procházka, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
1. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria ŽižkovKeywords (English)
corporate identity, club identity, club image, FK Viktoria ŽižkovTato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
The bachelors thesis deals with the description identity of football club FK Viktoria Žižkov and her commercial application, through description analysis and depth interview with representative of fans and player of "A" team. The depth interview with these people helped me to create SWOT analysis. Results of these methods were basics for formations the recommends, which should conduct for improve of club identity and her commercial application. Key words corporate identity, club identity, club image, FK Viktoria Žižkov