Zobrazit minimální záznam

School Self-Evaluation and Transformation of School Education Programmes
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorGlaserová, Barbora
dc.date.accessioned2017-05-08T10:51:19Z
dc.date.available2017-05-08T10:51:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48807
dc.description.abstractDiplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectAutoevaluacecs_CZ
dc.subjectkvalita vzdělánícs_CZ
dc.subjectlegislativacs_CZ
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjectškolský management a vedenícs_CZ
dc.subjectškolská reformacs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávací programycs_CZ
dc.subjectvýsledky autoevaluačních činnostics_CZ
dc.subjectSelf-evaluationen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectlegislationen_US
dc.subjectdirectoren_US
dc.subjectschool management and leadershipen_US
dc.subjecteducational reformen_US
dc.subjectschool educational programmesen_US
dc.subjectthe results of self-evaluation activitiesen_US
dc.titleAutoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96570
dc.title.translatedSchool Self-Evaluation and Transformation of School Education Programmesen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Markéta
dc.identifier.aleph001390487
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013904870106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV