dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Glaserová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T10:51:19Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T10:51:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/48807 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Autoevaluace | cs_CZ |
dc.subject | kvalita vzdělání | cs_CZ |
dc.subject | legislativa | cs_CZ |
dc.subject | ředitel | cs_CZ |
dc.subject | školský management a vedení | cs_CZ |
dc.subject | školská reforma | cs_CZ |
dc.subject | školní vzdělávací programy | cs_CZ |
dc.subject | výsledky autoevaluačních činnosti | cs_CZ |
dc.subject | Self-evaluation | en_US |
dc.subject | quality of education | en_US |
dc.subject | legislation | en_US |
dc.subject | director | en_US |
dc.subject | school management and leadership | en_US |
dc.subject | educational reform | en_US |
dc.subject | school educational programmes | en_US |
dc.subject | the results of self-evaluation activities | en_US |
dc.title | Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-26 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96570 | |
dc.title.translated | School Self-Evaluation and Transformation of School Education Programmes | en_US |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Markéta | |
dc.identifier.aleph | 001390487 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013904870106986 | |