Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů
School Self-Evaluation and Transformation of School Education Programmes
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48807Identifikátory
SIS: 96570
Katalog UK: 990013904870106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořáková, Markéta
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
26. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Autoevaluace, kvalita vzdělání, legislativa, ředitel, školský management a vedení, školská reforma, školní vzdělávací programy, výsledky autoevaluačních činnostiKlíčová slova (anglicky)
Self-evaluation, quality of education, legislation, director, school management and leadership, educational reform, school educational programmes, the results of self-evaluation activitiesDiplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci.
The thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools.
